Så blev det søndag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

incognito

Hvad står den på i dag?

Jeg vil i dag have bagt lidt muffins, vasket bil (hvis ellers vejret tillader det) og gøre mig klar til endnu en mandag, hvor skoleskemaet siger fra 8 til 16 - skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi er hos svigermor og svigerfar, eller dvs. svigermor er i jylland, så vi passer svigerfar. Når han bliver lagt til middag, så kører vi i svømmehallen

Ellers skal jeg til at lave brunch, har lige stillet pandekagedej til hvil.

Ellers skal vi nok spille wii med svigerfar

Anmeld

21. marts 2010

incognito

Zafir skriver:

Vi er hos svigermor og svigerfar, eller dvs. svigermor er i jylland, så vi passer svigerfar. Når han bliver lagt til middag, så kører vi i svømmehallen

Åh, pandekager

Anmeld

21. marts 2010

Sujan

Mums pandekager... Jeg er frivillig hos kattens værn så der tilbringer jeg formiddagen... Tror kattene skal ud i det dejlige vejr.

Anmeld

21. marts 2010

Koen.

jeg skal bare lave mad, mad og atter mad skal ha fyldt fryseren op inden lillepigen melder sin ankomst..

Anmeld

21. marts 2010

incognito

Sujan skriver:

Mums pandekager... Jeg er frivillig hos kattens værn så der tilbringer jeg formiddagen... Tror kattene skal ud i det dejlige vejr.

Det må være rigtig skønt, at være frivillig sådan et sted

Anmeld

21. marts 2010

incognito

lillespurv19 skriver:

jeg skal bare lave mad, mad og atter mad skal ha fyldt fryseren op inden lillepigen melder sin ankomst..

Hvad skal du så have lavet af mad, hvis man må spørge?

Anmeld

21. marts 2010

MariaJ

Zafir skriver:

mmmm, pandekager  Jeg elsker pandekager, men havde lige et anfald af graviditetsspiseflip i sidste weekend, hvor jeg spiste en hel stak, så tror det varer lidt før jeg skal have pandekager igen. Kan tydeligvis ikke administrere det i disse tider.

Maria 35+5

Anmeld

21. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

incognito skriver:

Hvad står den på i dag?

Jeg vil i dag have bagt lidt muffins, vasket bil (hvis ellers vejret tillader det) og gøre mig klar til endnu en mandag, hvor skoleskemaet siger fra 8 til 16 - skønt

Herhjemme står den på hovedrengøring af hele huset, samt lektielæsning til eksamensopgave vi er i fuld sving med pt.

Gid det var mig der havde planer om at bage muffins - mums

Anmeld

21. marts 2010

TbCp

Jeg skal bare slappe af. Min mand og far er igang med vores badeværelse så jeg ser efter vores datter.
Vi skal nok op at handle inden så længe og så håber jeg vejret holder så vi kan komme på legepladsen....
Overvejer et besøg hos min mor eller en veninde men dagen står åben så ved ikke helt.

Nå ja lidt rengøring skal også klares meeeeen, det bliver nok sådan noget i sidste øjeblik... dvs. en time inden jeg går i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.