Hm.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

Michael healer

Tina2 skriver:

"Jeg burde gå ud og æde det røget ørred der lige er blevet serveret for mig, men jeg ooooorker det bar' ikk'"!!!

Citat: "Tak for iaften", Øgendahl & Klan

(Det er så hårdt at være kat i den her familie, kan I ikke se det.......)

ha ha super godt billed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Ansemusen

Tina2 skriver:

Ja, vi har to og jeg kan slet ikke forstå jeg har kunnet undvære dem :-) De er bare så skønne:-)

Og Julius her har bare fedet den hele vinteren, han hader kulde og sne og har taget i hvert fald 2 kg på her på de tre vintermåneder med sne..... Hvad han så har lavet?? Tja, det samme som her på billedet  Og ja, så absolut en livsnyder, he he..... Total skøn kat!

Hvor er du heldig med to skønne misser  Jeg må 'nøjes' med ilderne, hehe! Men dem elsker jeg også over alt på jorden, men drømmen er nok to ildere og en eller to katte. Men min kæreste kan ikke tåle kat, så det kræver at han bliver vacineret først.

Anmeld

20. marts 2010

Tina2

Ansemusen skriver:

Hvor er du heldig med to skønne misser  Jeg må 'nøjes' med ilderne, hehe! Men dem elsker jeg også over alt på jorden, men drømmen er nok to ildere og en eller to katte. Men min kæreste kan ikke tåle kat, så det kræver at han bliver vacineret først.

Ja, ellers duer det jo ikke. Vi fik også tjekket begge unger inden vi fik dem, for min søn kan ikke tåle marsvin, så var bange for om der var flere pelsdyr han ikke kunne tåle, men det var heldigvis kun dem. Havde to som vi jo så kom af med og har siden fået kattene:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.