Hm.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

Tina2

"Jeg burde gå ud og æde det røget ørred der lige er blevet serveret for mig, men jeg ooooorker det bar' ikk'"!!!

Citat: "Tak for iaften", Øgendahl & Klan

(Det er så hårdt at være kat i den her familie, kan I ikke se det.......)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Honningblomst

Åh...hvor se den dejlig afslappet ud... og nu tror jeg da lige jeg vil smide en dvd på med de to skønne herre...elsker dem...

Går det godt med maven, smukke...

Anmeld

20. marts 2010

Ansemusen

Åhh hvor jeg bare savner at have kat, når jeg ser sådan et dejligt billede!! Det må man da kalde en livsnyder

Anmeld

20. marts 2010

MarleneH

Haha hvor er den sød altså

Anmeld

20. marts 2010

Bavianis

FLEGMATISK! You gotta love cats!

Anmeld

20. marts 2010

Tina2

Eva skriver:

Åh...hvor se den dejlig afslappet ud... og nu tror jeg da lige jeg vil smide en dvd på med de to skønne herre...elsker dem...

Går det godt med maven, smukke...

Ahhhmen, den kat er sgu blevet luddoven efter vi har fået gulvvarme!   Den orker bare ikke andet end at ligge der og fede den, ha ha

Ja, ja det går super med maven, jeg har det fint, trætheden er i bedring

Synes allerede den fylder godt, men når jeg kigger på mavebilleder fra graviditeten med Milas, så ser maven større ud der (havde også taget lidt mere på der) så jeg håber ikke jeg bli'r ligeså stor denne gang.....

Lyder som en god ide med en DVD  Thomas og vores kammerat er ved at sætte køkken op, det bli'r såååå godt, hold op hvor jeg glæder mig

Anmeld

20. marts 2010

Chalala85

hahahahaha dejlig humor

Anmeld

20. marts 2010

Honningblomst

Tina2 skriver:

Ahhhmen, den kat er sgu blevet luddoven efter vi har fået gulvvarme!   Den orker bare ikke andet end at ligge der og fede den, ha ha

Ja, ja det går super med maven, jeg har det fint, trætheden er i bedring

Synes allerede den fylder godt, men når jeg kigger på mavebilleder fra graviditeten med Milas, så ser maven større ud der (havde også taget lidt mere på der) så jeg håber ikke jeg bli'r ligeså stor denne gang.....

Lyder som en god ide med en DVD  Thomas og vores kammerat er ved at sætte køkken op, det bli'r såååå godt, hold op hvor jeg glæder mig

Åh, det lyder jo så skønt det altsammen hos jer...der kunne jeg også godt være kat.... var lige ved at spørge om det var gulvvarmen der gjorde det..

Knus..

Anmeld

20. marts 2010

Tina2

Ansemusen skriver:

Åhh hvor jeg bare savner at have kat, når jeg ser sådan et dejligt billede!! Det må man da kalde en livsnyder

Ja, vi har to og jeg kan slet ikke forstå jeg har kunnet undvære dem :-) De er bare så skønne:-)

Og Julius her har bare fedet den hele vinteren, han hader kulde og sne og har taget i hvert fald 2 kg på her på de tre vintermåneder med sne..... Hvad han så har lavet?? Tja, det samme som her på billedet  Og ja, så absolut en livsnyder, he he..... Total skøn kat!

Anmeld

20. marts 2010

Tina2

Eva skriver:

Åh, det lyder jo så skønt det altsammen hos jer...der kunne jeg også godt være kat.... var lige ved at spørge om det var gulvvarmen der gjorde det..

Knus..

Ja, han har altid foretrukket at ligge fx oppe i sofaen eller i en seng, men nu ligger han faktisk KUN på gulvet....

Han har det underligste sted ude i gangen, hvor han normalt ligger, og vi syntes det var et underligt sted at ville ligge altid.... Ikke sådan det mest komfortable sted nemlig....

Thomas har så sådan en laser-tingest man lige kan måle varmen i gulvet med, og da vi gik rundt med den, kunne vi se gulvet var 4-5 grader varmere lige der hvor han lå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.