Jeg er en af de populære....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

Honningblomst

Baagøe skriver:

Fedt! Jeg glæder mig til, at Laura bliver så stor, så vi rigtig kan hygge sammen.

Idag har jeg handlet og her i eftermiddag har jeg samlet Lauras nye Danstol, og det er jeg sluppet helt godt fra. Lauras far hade godt nok lovet at komme og gøre det, men han har så travlt hele tiden, så nu må jeg selv tage affære og gøre det. Hvad skal man også med de mænd, når man egentlig sagtens kan selv

Knus L.

Hvor er du sej...SÅDAN, vi skal sgu ikke være afhængige af de mænd..vi kan jo godt selv....

Pludselig kan du tage Laura med og pludselig er de så store at de ikke gider...tiden går for stærkt..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Michael healer

Eva skriver:

mødre i dag. I hvert fald hvis man spørger mine tre unger...

Vi har været i cirkus inde i København med alle tre drenge og det var virkelig fantastisk, plejer at hade det, men det var så godt. Bagefter var vi ude og spise, så kørte vi ind og købte en ny film til os og nu ligger vi alle fire i kæmpesengen og ser film og spiser guf og drikker pepsi...livet er sgu skønt, selv på en regnvejrsdag

Dejligt med en hygge dag, nu når de sidste uger har stået på eksamens ræs, har godt nok savnet bare at være sammen med dem...så en hel dag uden at tænke på skole eller andet træls.

Hvad har I brugt en dejlig forårsregnvejrs dag på? og hvad skal I lave i morgen...jeg overvejer lidt om man lige skulle tage en svømmetur i lalandia...

Knus Eva...

Lyder da som en kanon dejlig tur i har haft, kan godt forstå børnene var glade for sådan en tur

Anmeld

20. marts 2010

Honningblomst

Michael healer skriver:

Lyder da som en kanon dejlig tur i har haft, kan godt forstå børnene var glade for sådan en tur

Ja, det var rart...har godt nok savnet dem, selvom de har været her så har jeg jo ikke sådan rigtigt...

Anmeld

20. marts 2010

Pige2009

Eva skriver:

Hvor er du sej...SÅDAN, vi skal sgu ikke være afhængige af de mænd..vi kan jo godt selv....

Pludselig kan du tage Laura med og pludselig er de så store at de ikke gider...tiden går for stærkt..

Knus..

Idag har jeg også virkelig følt mig som Super Mom! Er brandhamrende stolt af mig selv

Ja, lige pludselig er tiden løbet hurtigt

Anmeld

20. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

"Hvad skal man også med de mænd, når man egentlig sagtens kan selv"

Præcis Hehe Det princip går jeg efter- til dels altså;-)

Anmeld

20. marts 2010

Pige2009

LouiseVous skriver:

Præcis Hehe Det princip går jeg efter- til dels altså;-)

Ja, alt med måde...

Anmeld

20. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Ja, alt med måde...

nemlig:-)

Anmeld

20. marts 2010

wamse

Åhh sikke et dejligt hjertevarmende indlæg på en regnvejrsdag, skal så lige siges at jeg eeeelsker regn

Vi havde en tur som din i går, vi (de 2 yngste børn og jeg) var ude og shoppe møbler, bagefter tog vi til storcentret og hyggede os og var på Jensens bøfhus og spise. Lærke var for første gang i Build a bear, og fik en dejlig bamse, som skulle være fra morfar, da pengene jeg pt har fået er arven efter ham. Michael valgte noget lækkert mærketøj i stedet for. Vi havde en dejlig varm dag, hvor vi gik og snakkede om min far, og jeg hev for første gang i dag nogle billeder frem af min far. 

Et stort kram fra det sønderjyske til dig

Anmeld

20. marts 2010

Honningblomst

wamse skriver:

Åhh sikke et dejligt hjertevarmende indlæg på en regnvejrsdag, skal så lige siges at jeg eeeelsker regn

Vi havde en tur som din i går, vi (de 2 yngste børn og jeg) var ude og shoppe møbler, bagefter tog vi til storcentret og hyggede os og var på Jensens bøfhus og spise. Lærke var for første gang i Build a bear, og fik en dejlig bamse, som skulle være fra morfar, da pengene jeg pt har fået er arven efter ham. Michael valgte noget lækkert mærketøj i stedet for. Vi havde en dejlig varm dag, hvor vi gik og snakkede om min far, og jeg hev for første gang i dag nogle billeder frem af min far. 

Et stort kram fra det sønderjyske til dig

Ej, søde Majbritt... hvor lyder det som en hyggelig  mindedag i din fars ånd...så dejligt for jer alle tre. I fortjener at have det godt..

Synd du bor helt derover.. ellers kunne vi nok tage os en god shoppetur..

Knus til dig seje kvinde...

Anmeld

20. marts 2010

Honningblomst

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.