Jeg er en af de populære....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

Honningblomst

mødre i dag. I hvert fald hvis man spørger mine tre unger...

Vi har været i cirkus inde i København med alle tre drenge og det var virkelig fantastisk, plejer at hade det, men det var så godt. Bagefter var vi ude og spise, så kørte vi ind og købte en ny film til os og nu ligger vi alle fire i kæmpesengen og ser film og spiser guf og drikker pepsi...livet er sgu skønt, selv på en regnvejrsdag

Dejligt med en hygge dag, nu når de sidste uger har stået på eksamens ræs, har godt nok savnet bare at være sammen med dem...så en hel dag uden at tænke på skole eller andet træls.

Hvad har I brugt en dejlig forårsregnvejrs dag på? og hvad skal I lave i morgen...jeg overvejer lidt om man lige skulle tage en svømmetur i lalandia...

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Kvindemin

Eva skriver:

mødre i dag. I hvert fald hvis man spørger mine tre unger...

Vi har været i cirkus inde i København med alle tre drenge og det var virkelig fantastisk, plejer at hade det, men det var så godt. Bagefter var vi ude og spise, så kørte vi ind og købte en ny film til os og nu ligger vi alle fire i kæmpesengen og ser film og spiser guf og drikker pepsi...livet er sgu skønt, selv på en regnvejrsdag

Dejligt med en hygge dag, nu når de sidste uger har stået på eksamens ræs, har godt nok savnet bare at være sammen med dem...så en hel dag uden at tænke på skole eller andet træls.

Hvad har I brugt en dejlig forårsregnvejrs dag på? og hvad skal I lave i morgen...jeg overvejer lidt om man lige skulle tage en svømmetur i lalandia...

Knus Eva...

Det lyder da helt kanon, hvor hyggeligt altså.

Anmeld

20. marts 2010

Barbamama

Jeg har været i mødregruppe i dag. Det var skide hyggeligt. Men da jeg kom hjem var jeg skide træt og forvandlede mig til et meget uhyggeligt PMS-monster der stadig ikke er holdt op med at være sur.... Så jeg er ikke en populær mor i dag

Anmeld

20. marts 2010

Honningblomst

Det var så hyggeligt...men hold da op der bliver snakket...hvor har de det da fra...

Chritinap skriver:

Det lyder da helt kanon, hvor hyggeligt altså.

Anmeld

20. marts 2010

Honningblomst

michella80 skriver:

Jeg har været i mødregruppe i dag. Det var skide hyggeligt. Men da jeg kom hjem var jeg skide træt og forvandlede mig til et meget uhyggeligt PMS-monster der stadig ikke er holdt op med at være sur.... Så jeg er ikke en populær mor i dag

Åh, kender det...er godt nok heller ikke meget værd nu, men en film er jo et dejligt pusterum...

Håber du får en bedre dag i morgen..

Knus og rigtig god bedring...

Anmeld

20. marts 2010

Barbamama

Eva skriver:

Åh, kender det...er godt nok heller ikke meget værd nu, men en film er jo et dejligt pusterum...

Håber du får en bedre dag i morgen..

Knus og rigtig god bedring...

hi hi "God bedring" til PMS. Hi hi den har jeg alligevel ikke hørt før. Men tak jeg håber også det er bedre i morgen. Ellers er jeg ikke til at holde ud at være sammen med

Anmeld

20. marts 2010

Honningblomst

michella80 skriver:

hi hi "God bedring" til PMS. Hi hi den har jeg alligevel ikke hørt før. Men tak jeg håber også det er bedre i morgen. Ellers er jeg ikke til at holde ud at være sammen med

Jo.. man har det da så skidt...eller det har jeg da når det er...man kan jo ikke holde sig selv ud og så ender man med at opføre sig på en måde man ikke selv kan kende.. det er da ikke rart...så god bedring, jo..eller håber du har det bedre i morgen...

Knus..

Anmeld

20. marts 2010

Barbamama

Eva skriver:

Jo.. man har det da så skidt...eller det har jeg da når det er...man kan jo ikke holde sig selv ud og så ender man med at opføre sig på en måde man ikke selv kan kende.. det er da ikke rart...så god bedring, jo..eller håber du har det bedre i morgen...

Knus..

Taaaak ja jeg HIDSEDE mig op over min kæreste af flere omgange og gik så ind i stuen og sad lidt. Så gik jeg ud til ham og bare tog om ham.... Så ved han godt jeg har det skidt....

Anmeld

20. marts 2010

Pige2009

Fedt! Jeg glæder mig til, at Laura bliver så stor, så vi rigtig kan hygge sammen.

Idag har jeg handlet og her i eftermiddag har jeg samlet Lauras nye Danstol, og det er jeg sluppet helt godt fra. Lauras far havde godt nok lovet at komme og gøre det, men han har så travlt hele tiden, så nu må jeg selv tage affære og gøre det. Hvad skal man også med de mænd, når man egentlig sagtens kan selv

Knus L.

Anmeld

20. marts 2010

Honningblomst

michella80 skriver:

Taaaak ja jeg HIDSEDE mig op over min kæreste af flere omgange og gik så ind i stuen og sad lidt. Så gik jeg ud til ham og bare tog om ham.... Så ved han godt jeg har det skidt....

Åh, det er sgu så frustrerende...gad vide om man som kvinde med alle de hormoner drønende rundt ikke kunne gå under en eller anden psykisk betegnelse...men godt han er der for dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.