så se her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Michael healer

marikka skriver:

Altså hvis man flipper over sådan noget, ja så ved jeg snart ikk....

Men man skal jo passe lidt på herinde

God dag til dig

ja det er jo en svær balance gang, når man ikke kender hinanden, og det skrevne ord kan jo misforstås m.m.

Tak i lige måde til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Muffinmus

hmm, fair nok.

Min mening er at alt for mange kvinder tager alting skide personligt og det er ikke til at holde ud!!!!

Tag jer sammen for filan. De indlæg der bliver besvaret er dem folk gider at besvare, det har intet med personene at gøre, men indholdet af indlæggene.

Jeg er totalt ligeglad med folk herind på den måde, det rager mig en papand om de er populære eller ej, har de noget fornuftige/mindre fornuftigt at skrive som jeg gider svare på, ja så gør jeg det.

Har heller ALDRIG skænket det en tanke om jeg selv er populær eller ej, og er også hamrende ligeglad.

Jeg har haft indlæg hvor 0 har svaret og indlæg hvor 20 har svaret. Fred være med det hvis folk ikke kan finde et svar og hopper over. Ærgeligt hvis man selv  synes det var relavant, men hvis andre ikke gør det så er det jo altså fair nok.

Så til alle de forsmåede kvinder der husrere herinde, drop det, kom over det og bare hyg jer, det er det forummet er til. Ikke en popularitets konkurrence!

Anmeld

21. marts 2010

Kløver

Jeps, jeg er en af de Upopulære som ikke få særlige mange svar på mine indlæg eller slet ingen. Men det gør mig da ikke til et dårliger bruger her på baby.

Jeg syntes at baby er en fantastisk side, selv om bølgerne går højt
nogen gange og nogen er mere fremme i skoene eller andre.

Men i stedet for at sidde og brokke jer over det, jamen så stå frem og så kan vi Upopulære, blive bedre til at svare på hinandens indlæg og derpå kan denne konstante brok og diskution stoppe!!!

hm må indrømme jeg ikke ser nogle som pupulære eller ikke populære. jeg svarer det jeg lige synes jeg har noget at sige til. jeg har indlæg hvor folk har svaret og nogle hvor ingen skrev, jeg tager det ikke personligt, havde endda et indlæg i kageklubben hvor ejg spurgte om man må være med, og ingen svarede, men tænkte at der så nok ikke er en klub, men at man selv må finde ud af det, og evt lægge billeder ind hvis man vil være med

men ja jeg synes også godt om siden her

Anmeld

21. marts 2010

Gellan

21. marts 2010

CamillaT89

Godt initiativ, siger jeg bare!

Anmeld

21. marts 2010

Malthesmoar

Mor.sander skriver:

Jeps, jeg er en af de Upopulære som ikke få særlige mange svar på mine indlæg eller slet ingen. Men det gør mig da ikke til et dårliger bruger her på baby.

Jeg syntes at baby er en fantastisk side, selv om bølgerne går højt
nogen gange og nogen er mere fremme i skoene eller andre.

Men i stedet for at sidde og brokke jer over det, jamen så stå frem og så kan vi Upopulære, blive bedre til at svare på hinandens indlæg og derpå kan denne konstante brok og diskution stoppe!!!

Enig, har det på samme måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.