så se her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

Michael healer

Flot skrevet

Jeg er også bare mig, og måske også en uden for normen, da jeg jo tror på mange spirituelle ting, og åndlige ting, så ikke helt er anerkendt i dagens Danmark endnu

mvh Michael

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Maise

Jeg føler også bare jeg er mig. Sidder tit og griner bag skærmen over hvor meget folk kan hidse sig op eller hvor meget folk går op i et indlæg. Det er jo underholdning

Anmeld

20. marts 2010

Bare mig..

Tror også bare jeg melder mig her. For jeg er også bare mig.

Jeg svarer på de indlæg jeg føler jeg har lyst til, og hvor jeg føler jeg kan bidrage med noget brugbart. Nogen gange læser jeg også bare hele indlægget uden at kommenterer, og det er vel egentlig okay!?

Marikka 32+2

Anmeld

20. marts 2010

Michael healer

marikka skriver:

Tror også bare jeg melder mig her. For jeg er også bare mig.

Jeg svarer på de indlæg jeg føler jeg har lyst til, og hvor jeg føler jeg kan bidrage med noget brugbart. Nogen gange læser jeg også bare hele indlægget uden at kommenterer, og det er vel egentlig okay!?

Marikka 32+2

tja om det er ok, hvem skal bedømme dette ?

Nej det er jo ikke ok, for hvis alle bare læser uden at svare, så der jo ikke så meget ved at have et forum vel hi hi, ej driller dig bare lidt, håber det er ok ?

Du bestemme selvfølgelig selv

mvh Michael

Anmeld

20. marts 2010

myprincess

20. marts 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Maise skriver:

Jeg føler også bare jeg er mig. Sidder tit og griner bag skærmen over hvor meget folk kan hidse sig op eller hvor meget folk går op i et indlæg. Det er jo underholdning

den hopper jeg med på

Anmeld

20. marts 2010

gruener

er også helt enig  Jeg svarer også på alt jeg lyster.

Det virker nogle gange mere som en popularitets konkurrence end et godt sted at få kontakt med "ligesindede"... Fedt at du kommer med dette indlæg !!

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

Michael healer skriver:

tja om det er ok, hvem skal bedømme dette ?

Nej det er jo ikke ok, for hvis alle bare læser uden at svare, så der jo ikke så meget ved at have et forum vel hi hi, ej driller dig bare lidt, håber det er ok ?

Du bestemme selvfølgelig selv

mvh Michael

Selvfølgelig svarer jeg på indlæg, og faktisk en hel del, men jeg svarer ikke der, hvor jeg ikke mener jeg har noget at byde på. -Eller hvor det svar jeg ville give er skrevet mange gange.
Omvendt læser jeg også bare så mange indlæg, at jeg simpelthen ville få skrivekrampe hvis jeg skulle svare alle steder.

Jeg kan godt tage det

Anmeld

21. marts 2010

Michael healer

marikka skriver:

Selvfølgelig svarer jeg på indlæg, og faktisk en hel del, men jeg svarer ikke der, hvor jeg ikke mener jeg har noget at byde på. -Eller hvor det svar jeg ville give er skrevet mange gange.
Omvendt læser jeg også bare så mange indlæg, at jeg simpelthen ville få skrivekrampe hvis jeg skulle svare alle steder.

Jeg kan godt tage det

Ja jeg regnede da også med du kunne tage det

Humor er jo en god ting he he

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

Michael healer skriver:

Ja jeg regnede da også med du kunne tage det

Humor er jo en god ting he he

Altså hvis man flipper over sådan noget, ja så ved jeg snart ikk....

Men man skal jo passe lidt på herinde

God dag til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.