Hvor er det dejligt at du tager emnet plukkeveer op. Jeg har siden jeg var i uge 11 haft plukkeveer. I første omgang skyldtes de en bakterie (ikke blærebetændelse), som din læge kan tjekke dig for, ved at pode dig i dit underliv. Så få din læge til at tjekke det.
Men nu er plukkeveerne kommet tilbage og er der, hvis jeg laver det mindste, fx. går en kort tur eller står og laver mad. De er der mindst 20 gange dagligt. Nogle dage syntes jeg at de er der hele tiden og ret regelmæssigt.
Jeg har løbet min læge på døren for at få hjælp. Og desværre har jeg et lægehus, hvor jeg grundet sygdom hos dem, er blevet kastet rundt mellem lægerne. Nu har jeg dog bedt om en sygemelding, da jeg ingenting kan uden jeg får plukkeveer, som gør ondt og som minder meget om mine startveer fra sidste gang jeg fødte.
Jeg er nu i uge 20+4 og syntes godt nok at det er hårdt og tager alle mine kræfter med plukkeveerne. Jeg skal forbi lægen på tirsdag og forventer at få underskrevet en mulighedserklæring inden fra min chef og få min læge til at fuldtidssygemelde mig.
Husk at lytte til din krop og skriv, hvad din læge siger i morgen!
Anmeld