What a shitty day !! ( lang )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

LilleMor10

Tullebobs skriver:

Øv da - op med benene og slap, så bebsen bliver derinde. Kan du ikke kaste dig over noget soduko eller et eller andet kreativt projekt? Hvad med at brodere en julekalender til dit kommende barn eller strikke noget fint?

Pas på jer begge to

Kh Trine

Lyder som rigtig gode ideér, men kan ikke brodere eller strikke 

Har du nogle andre gode kreative ideér ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Tullebobs

LilleMor10 skriver:

Lyder som rigtig gode ideér, men kan ikke brodere eller strikke 

Har du nogle andre gode kreative ideér ??? 

Du kan lave dine egne smykker, hårbøjler, en scrapbog til baby, og så kan jeg anbefale dig at hente padurohobbys katalog, der er mange gode ideer i...

Anmeld

19. marts 2010

LilleMor10

Tullebobs skriver:

Du kan lave dine egne smykker, hårbøjler, en scrapbog til baby, og så kan jeg anbefale dig at hente padurohobbys katalog, der er mange gode ideer i...

tusind tak 

Anmeld

19. marts 2010

lululupo

puhhhh sikken en dag, men heldigt det blev opdaget..... Der er ikke andet end at slappe af!!!!!!!!!!Jeg skriver dagbog til min prinsesse, det kan der sagtens gå lidt tid med!!

Anmeld

19. marts 2010

Corn

Jeg skulle også holde mig sengeliggende med nr. 2 fra uge 29, og det er altså ikke nemt med en 2-årig i huset... meen han blev derinde til 38+

Anmeld

19. marts 2010

LilleMor10

Macaab skriver:

Jeg skulle også holde mig sengeliggende med nr. 2 fra uge 29, og det er altså ikke nemt med en 2-årig i huset... meen han blev derinde til 38+

Av for den da, Ja der er jeg så heldig at jeg er førstegangs fødene,

men jeg håber / regner da også med han bliver der i hvertfald et par uger endnu hehe

Anmeld

20. marts 2010

nuggie

jeg er også hjemme med besked om at skulle slappe af og ikke lave mere end jeg er nødt til. nu bor jeg alene med min store dreng så noget er jeg nødt til. men ellers er jeg gået i gang med at male en masse små billeder til babyen, nu er jeg jeg ikke særlig god til at male så jeg har købt nogen madalaer som  jeg tegner over på nogen små læreder og så maler jeg dem, det er rigtig hyggeligt og ikke så svært ellers så ser en masse tv og div. serier, selvom det hurtigt blive kedeligt, men jeg prøver virkelig at slappe af, da en lille baby jo gerne skulle blive hvor den er nogen mdr. endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.