What a shitty day !! ( lang )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

LilleMor10

Starter ud med at vi skal et smut til JM, Jeg har haft en masse pluk veer som har gjort pænt nas! når, jamen hun for kigget på mig, hun laver en GU, og bliver lidt bekymret, "Din livmoderhals er ret blød" kommentere hun så, når jamen efter hun har forklaret alle de fine læge ord, bliver jeg smidt på fødegangen til nogle scanninger og undersøgelser, efter næsten 5 timer med bekymringer og smerter, får vi konklusionen, Du skal sygemeldes, og må ikke lave noget,  og hvis jeg ikke lære at slappe af skulle jeg nok regne med en for tidlig fødsel  

OVEN I DET .... Så fik vi lige en P bøde på 510 ,- 

Som sagt, Shitty day !

Ville lige dele min frustration med jer ,

Knus sara 28 + 3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

smokin

LilleMor10 skriver:

Starter ud med at vi skal et smut til JM, Jeg har haft en masse pluk veer som har gjort pænt nas! når, jamen hun for kigget på mig, hun laver en GU, og bliver lidt bekymret, "Din livmoderhals er ret blød" kommentere hun så, når jamen efter hun har forklaret alle de fine læge ord, bliver jeg smidt på fødegangen til nogle scanninger og undersøgelser, efter næsten 5 timer med bekymringer og smerter, får vi konklusionen, Du skal sygemeldes, og må ikke lave noget,  og hvis jeg ikke lære at slappe af skulle jeg nok regne med en for tidlig fødsel  

Som sagt, Shitty day !

Knus sara 28 + 3 

Sådan noget tis - ISÆR den parkeringsbøde. Det andet er jeg sikker på at du overlever. Nu har vi jo heller ikke så langt igen. 

Min prinsesse har stillet sig med hovedet nedaf allerede... så det gør bare SÅ NAS (man får de der vilde jag i skeden).... 

Men stort knus til dig... 

Anmeld

19. marts 2010

LilleMor10

Zette skriver:

Sådan noget tis - ISÆR den parkeringsbøde. Det andet er jeg sikker på at du overlever. Nu har vi jo heller ikke så langt igen. 

Min prinsesse har stillet sig med hovedet nedaf allerede... så det gør bare SÅ NAS (man får de der vilde jag i skeden).... 

Men stort knus til dig... 

Kender det, han har også lagt sig klar allerede 

og kan ikke sige andet end, Nøøøj hvor jeg hader emsie P vagter ved hospitaler !

Anmeld

19. marts 2010

Pige2009

Sikke en træls besked. Men der er så bare ikke andet at gøre end at tage den med ro, så den lille pomfrit kan vokse sig stor og stærk i din mave.

Ønsker dig rigtig god bedring og held og lykke

K.h. Linda

Anmeld

19. marts 2010

Chalala85

LilleMor10 skriver:

Som sagt, Shitty day !

Knus sara 28 + 3 

Detr er sku da også noget lort. Men det var da godt du blev undersøgt synes jeg

Nu skal du bare tage den med ro og smide fødderne op.

Men sender da lige et og håber humøret kommer op.

Anmeld

19. marts 2010

LilleMor10

Mit problem er : Jeg kan ikke finde ud af at slappe af, 

Anmeld

19. marts 2010

CS

Åhhh sikke en dag - sikke noget møj med både det ene og det andet! Håber det bedste og sender dig et stort  

Anmeld

19. marts 2010

LilleMor10

ChristinaS skriver:

Åhhh sikke en dag - sikke noget møj med både det ene og det andet! Håber det bedste og sender dig et stort  

Tusind tak,  Endnu en gang har www. baby.dk forbedret min dag !

Anmeld

19. marts 2010

Chalala85

LilleMor10 skriver:

Mit problem er : Jeg kan ikke finde ud af at slappe af, 

måske det der afslapningsmusik ville hjælpe og massage eller en svømmetur?!

Anmeld

19. marts 2010

Tullebobs

Øv da - op med benene og slap, så bebsen bliver derinde. Kan du ikke kaste dig over noget soduko eller et eller andet kreativt projekt? Hvad med at brodere en julekalender til dit kommende barn eller strikke noget fint?

Pas på jer begge to

Kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.