Camilla (Majastina)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

Ida.

Ja håber da i hvert fald det er pga. noget godt, at der ingen reaktion er fra hende...lige før man kan blive helt bekymret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Milka

uuuh spændende!!

Anmeld

19. marts 2010

Ni-ko-li-ne

jeg får helt ondt i maven

Anmeld

20. marts 2010

Mutti2

Ej altså..... Stadig ikke nogen der har hørt fra hende??????

Åhhhh hvor jeg glæder mig til at se billeder af hendes lille prinsesse....

Håber hun nu ligger med lille Dicte i armene

Anmeld

20. marts 2010

msax

Kære alla sammnen...

Jeg skrev sammen med Camilla igår eftermiddags på sms, da jeg selv var ved at være temmelig nysgerrig (ligesom jer andre).

Men men, der var ikke sket andet end hendes internet er gået KRITISK ned - så hun var i haven men hunden og lave agility.

Om der er sket noget siden kan jeg ikke garanterer - men jeg håber hun giver besked når Dicte er kommet ud, så jeg kan berette videre til jer andre fantastiske mødre.

SMIL Mette

Anmeld

20. marts 2010

Karo

msax skriver:

Kære alla sammnen...

Jeg skrev sammen med Camilla igår eftermiddags på sms, da jeg selv var ved at være temmelig nysgerrig (ligesom jer andre).

Men men, der var ikke sket andet end hendes internet er gået KRITISK ned - så hun var i haven men hunden og lave agility.

Om der er sket noget siden kan jeg ikke garanterer - men jeg håber hun giver besked når Dicte er kommet ud, så jeg kan berette videre til jer andre fantastiske mødre.

SMIL Mette

Det går virkeligt ikke når man er så tæt på termin

Så tror vi jo det er ved at ske noget

Anmeld

20. marts 2010

TbCp

Ajjjj for faen Camilla

Kan du så få lavet det net så også nysgerrige kvinder ikke skal gå over opdigte en masse i vores hoveder

Anmeld

20. marts 2010

JustAnotherName

msax skriver:

Kære alla sammnen...

SMIL Mette

Godt vi har dig som kan formidle videre   

Æijhh manner, se lige hvor alle kommer helt op og ringe af begejstring... Og så skyldes det bare, at hendes internet driller, haha.

Nå, men vi venter spændt videre......
Vi har jo også Karo som er meget oppe over nu. Any time now 

Anmeld

20. marts 2010

Ida.

Aaaij men altså sådan noget kan da ikke ske, uden hun giver os besked

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.