Camilla (Majastina)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

Ida.

Hvaaa' er der mon noget i gærde? Nu har hun ikke været på siden hun skrev det indlæg om, at jordemoderen mente, at det var snart - og det var i forgårs!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

oo

oh! hvor spændende!!!!

Anmeld

19. marts 2010

anna-jonas

Wauw............kan være at lille Dicte ligger og sutter nu........

Anmeld

19. marts 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

oh! hvor spændende!!!!

JA! Og hun har ikke engang kommenteret på din sindssyge bejeweled-rekord-ting det er jo sådan noget, der får en til at studse

Anmeld

19. marts 2010

Vinker

Ja jeg sad lige præcist og tænkte det samme!!! Det ligner ikke hende at være så passiv!!!

Uuuh nu blir jeg da helt rundt på gulvet - Har hun mon fået besøg af storken ?????

Anmeld

19. marts 2010

oo

idamaria83 skriver:

JA! Og hun har ikke engang kommenteret på din sindssyge bejeweled-rekord-ting det er jo sådan noget, der får en til at studse

ja, du har fat i noget der hun sagde godt nok for nogle uger siden, at hun ville sende mig en sms når det var...eller når det havde været...eller hvad man skal sige. men der er jo nok en meget lang liste af folk de skal have fat i før de når til os uhuuuu! hvor er det spændende!!

Anmeld

19. marts 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

ja, du har fat i noget der hun sagde godt nok for nogle uger siden, at hun ville sende mig en sms når det var...eller når det havde været...eller hvad man skal sige. men der er jo nok en meget lang liste af folk de skal have fat i før de når til os uhuuuu! hvor er det spændende!!

Der er i hvert fald ikke nogen der har skrevet tillykke på FB endnu så der er vidst heller ikke andre der ved noget....

Anmeld

19. marts 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

Der er da umuligt nogen der kan være vigtigere end os

Det er jo heller ikke sikkert, der sker noget...meeen undres det kan man nu alligevel!!

Anmeld

19. marts 2010

Karo

Nej hvor er det spændende

Jeg håber for hende at hun er på vej ud den lille

Anmeld

19. marts 2010

JustAnotherName

Man skulle næsten tro det da.... Hun har STADIG ikke svaret.
MON DER ER KOMMET ENDNU EN LILLE NS BABY TIL VERDEN ?   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.