Horoskop, hvor godt passer det på dig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

wamse

Michael healer skriver:

Hej

Nu hvor du ikke tror på noget, hvad vil du så sige dette er ?

nysgerrig hilsner Michael

Hvad hvilket er? Altså jeg er lige i tvivl om hvad du spørger om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Michael healer

wamse skriver:

Hvad hvilket er? Altså jeg er lige i tvivl om hvad du spørger om

Hm, ja altså nu du ikke tror på noget, og så ser hvor meget der passer på dig i dette horoskop, er det så bare en tilfældighed, eller hvad mener du om dette ?

Anmeld

22. marts 2010

wamse

Michael healer skriver:

Hm, ja altså nu du ikke tror på noget, og så ser hvor meget der passer på dig i dette horoskop, er det så bare en tilfældighed, eller hvad mener du om dette ?

Ok så er jeg med på hvad dit spørgsmål var

Jamen jeg tror bestemt ikke på, at det er hvordan stjernerne stod ved min fødsel, eller hvad det nu er der er ideen bag stjernetegn, er det der afgør hvordan jeg er idag. Jeg tror på at det har noget med de tidlige relationer og erfaringer jeg har gjort igennem livet, der har formet mig til den jeg er.

Jeg er sikker på at tjekkede jeg alle stjernetegnene, ville jeg finde en del der passede på mig.

Anmeld

23. marts 2010

Michael healer

wamse skriver:

Ok så er jeg med på hvad dit spørgsmål var

Jamen jeg tror bestemt ikke på, at det er hvordan stjernerne stod ved min fødsel, eller hvad det nu er der er ideen bag stjernetegn, er det der afgør hvordan jeg er idag. Jeg tror på at det har noget med de tidlige relationer og erfaringer jeg har gjort igennem livet, der har formet mig til den jeg er.

Jeg er sikker på at tjekkede jeg alle stjernetegnene, ville jeg finde en del der passede på mig.

Hej

Det kan godt være du ville kunne finde nogle ting der passer i alle stjernetegn, men tror du , at du ville give lige stor en % tal som passende på dig, i nogle af de andre tegn, det tror jeg ikke, prøv at læse et af de andre tegn, og fortæl hvor mange % der passer på det ?

Det er selvfølgelig helt frivilligt om du ønsker at gøre dette, jeg syntes bare det kunne være spændende at høre

mvh Michael

Anmeld

23. marts 2010

wamse

Michael healer skriver:

Hej

Det kan godt være du ville kunne finde nogle ting der passer i alle stjernetegn, men tror du , at du ville give lige stor en % tal som passende på dig, i nogle af de andre tegn, det tror jeg ikke, prøv at læse et af de andre tegn, og fortæl hvor mange % der passer på det ?

Det er selvfølgelig helt frivilligt om du ønsker at gøre dette, jeg syntes bare det kunne være spændende at høre

mvh Michael

Ved Tyren er der også en del, som passer, men selvfølgelig også noget som ikke passer. ca 60 % passer på mig

For mig er det afgørende, hvilken sindsstemning jeg har når jeg ser på sådan noget, for har jeg en dag, hvor jeg bare er trist og modløs, så vil der helt sikkert ikke være så meget jeg nikker genkendende til, ved fx vædderen, fordi det ikke afspejler, hvordan jeg ser mig selv den dag. Men en anden dag hvor jeg har det super godt, så ser jeg måske på det med andre øjne. Jeg ser ikke mennesker, som havende en egenskaber hele tiden, for man ændrer sig med de påvirkninger der er.

Jeg tror absolut ikke på at noget i stjernerne afgør min personlighed, men personer/omgivelserne omkring mig er med til at forme mig

Anmeld

23. marts 2010

FrkT

Til trådstarter: jeg er ikke helt med, er det ikke en side du har lavet siden du spørger ind til det??? Hvis det er, hvorfor ved du så ikke hvad cellesalt er?? Er bare lidt forvirret. Personligt aner jeg ikke hvad det er og har aldrig hørt om det før.

Den nederste del (under alt det med hoved, mund, mave osv.) hvor der er endnu en beskrivelse. Den er direkte kopieret fra en anden stjernetegnsside, så den synes jeg måske ikke du burde have liggende der?!

Men vil sige at "din egen" beskrivelse, hvis man kan kalde det det, den passer nok 95% på mig. Men jeg synes altid stjernetegnsbeskrivelser passer super godt på mig (er vædder). Og det andet i bunden med hoved, mund osv., der passer ca. halvdelen af det om hovedet, ansigtet passer SLET ikke, munden passer SLET ikke, ørene passer SLET ikke, åndedratsorganer passer lidt, døjer engang imellem med svag høfeber, men meget svag og ingen astma. Mave/tarm passer det rigtig godt, arme og ben passer SLET ikke, urinveje og kønsorganer der passer det med menstruationen (kraftig mens) og det med at være meget søvnig i mens-perioden passer også perfekt.

Det var vist det

Anmeld

23. marts 2010

Michael healer

wamse skriver:

Ved Tyren er der også en del, som passer, men selvfølgelig også noget som ikke passer. ca 60 % passer på mig

For mig er det afgørende, hvilken sindsstemning jeg har når jeg ser på sådan noget, for har jeg en dag, hvor jeg bare er trist og modløs, så vil der helt sikkert ikke være så meget jeg nikker genkendende til, ved fx vædderen, fordi det ikke afspejler, hvordan jeg ser mig selv den dag. Men en anden dag hvor jeg har det super godt, så ser jeg måske på det med andre øjne. Jeg ser ikke mennesker, som havende en egenskaber hele tiden, for man ændrer sig med de påvirkninger der er.

Jeg tror absolut ikke på at noget i stjernerne afgør min personlighed, men personer/omgivelserne omkring mig er med til at forme mig

Takker for at du ville uddybe omkring dette emne.

Du har da ret i, at vi mennesker kan reagere og opføre os forskelligt ud fra vores sinds stemning, men generalt tror jeg vi mennesker har en rød tråd, altså at vi generalt opføre os på en måde sådan i en længere periode af gangen, vi kan så ændre på dette, og udvikle os, men mellem udviklingsfaserne opføre vi os så generalt på den samme måde igen, ud fra den udvikling vi nu har været igennem

Grunden til at jeg tror på at det med stjerne og planeter har en betydning, er fordi at en menneskeskrop består af så meget vand, og vand kan blive påvirket af planeter og stjerner, prøv f. eks. bare at se på vores hav, med ebbe og flod, der er en påvirkning af sådan ting jeg her skriver om.

mvh Michael

Anmeld

23. marts 2010

L-Mortil3

Jeg er vædder, og vil sige den passer 99% på mig.

Jeg er dog ikke altid god til at rejse mig efter nederlag.

Anmeld

23. marts 2010

L-Mortil3

Line&Liam skriver:

Jeg er vædder, og vil sige den passer 99% på mig.

Jeg er dog ikke altid god til at rejse mig efter nederlag.

Vil tilføje, uden selv at være det , at Morten (min mand) er Tyr, og meget passer rigtig godt på ham, det med pengene kan jeg både nikke genkendende til og ryste på hovedet af, han var MEGET sparsommelig før han mødte mig, og brugte meget sjældent penge, andet end, som horoskopet fortæller, på kostbare ting, han længe har overvejet.

Det med omgangskredsen passer rigtig godt, jeg vil sige at til Morten passer den ca 80 %

Anmeld

23. marts 2010

Michael healer

FrkT skriver:

Til trådstarter: jeg er ikke helt med, er det ikke en side du har lavet siden du spørger ind til det??? Hvis det er, hvorfor ved du så ikke hvad cellesalt er?? Er bare lidt forvirret. Personligt aner jeg ikke hvad det er og har aldrig hørt om det før.

Den nederste del (under alt det med hoved, mund, mave osv.) hvor der er endnu en beskrivelse. Den er direkte kopieret fra en anden stjernetegnsside, så den synes jeg måske ikke du burde have liggende der?!

Men vil sige at "din egen" beskrivelse, hvis man kan kalde det det, den passer nok 95% på mig. Men jeg synes altid stjernetegnsbeskrivelser passer super godt på mig (er vædder). Og det andet i bunden med hoved, mund osv., der passer ca. halvdelen af det om hovedet, ansigtet passer SLET ikke, munden passer SLET ikke, ørene passer SLET ikke, åndedratsorganer passer lidt, døjer engang imellem med svag høfeber, men meget svag og ingen astma. Mave/tarm passer det rigtig godt, arme og ben passer SLET ikke, urinveje og kønsorganer der passer det med menstruationen (kraftig mens) og det med at være meget søvnig i mens-perioden passer også perfekt.

Det var vist det

Hej

Nej jeg har ikke lavet den hjemmeside, så derfor ved jeg ikke hvad cellesalt er.

Grunden til jeg har lavet tråden er ren nysgerrighed, på hvor mange % der passer på os hver især ikke andet

Håber dette var svar nok, ellers spørg igen

mvh Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.