Til trådstarter: jeg er ikke helt med, er det ikke en side du har lavet siden du spørger ind til det??? Hvis det er, hvorfor ved du så ikke hvad cellesalt er?? Er bare lidt forvirret. Personligt aner jeg ikke hvad det er og har aldrig hørt om det før.
Den nederste del (under alt det med hoved, mund, mave osv.) hvor der er endnu en beskrivelse. Den er direkte kopieret fra en anden stjernetegnsside, så den synes jeg måske ikke du burde have liggende der?!
Men vil sige at "din egen" beskrivelse, hvis man kan kalde det det, den passer nok 95% på mig. Men jeg synes altid stjernetegnsbeskrivelser passer super godt på mig (er vædder). Og det andet i bunden med hoved, mund osv., der passer ca. halvdelen af det om hovedet, ansigtet passer SLET ikke, munden passer SLET ikke, ørene passer SLET ikke, åndedratsorganer passer lidt, døjer engang imellem med svag høfeber, men meget svag og ingen astma. Mave/tarm passer det rigtig godt, arme og ben passer SLET ikke, urinveje og kønsorganer der passer det med menstruationen (kraftig mens) og det med at være meget søvnig i mens-perioden passer også perfekt.
Det var vist det 
Anmeld