Horoskop, hvor godt passer det på dig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

LinLin

90 % vil jeg sige. måske endda mere... Er jomfru. Det eneste der ikke passer er:

- jeg går IKKE specielt op i hvad der er sundt!

- Forstod ikke helt den del med sygdomme, men har i hvert fald aldrig lidt af nogen form for hudlidelse... og har yderst sjældent kvalme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Pige2009

Jeg vil sige 50/50. En del passede på en prik, mens noget andet var helt hen i skoven.

K.h. Linda

Anmeld

20. marts 2010

wamse

Er vædder, og vil sige det passer ca 85%. ret imponerende synes jeg faktisk, men nu tror jeg ikke specielt på sådan noget.

Anmeld

20. marts 2010

Muffinmus

hmm, vil mene den passer 70-75 % på mig:-)Jeg er skytte

Anmeld

20. marts 2010

Gittemor09

jeg kan faktisk ikke finde nogle punkter som IKKE passer på mig...!!

ohhh my god... det får mig virkelig til at virke som en ælling...

but I like..!!

min kæreste derimod er også samme stjernetegn.. og der synes jeg kun 40-45 % passer på ham...!!

Vi er begge løver.... (Rauuuuw)

Anmeld

20. marts 2010

N&J

Hahaha...  Det er sku meget sjovt

de her passer perfekt:

- De typiske tvillinger kommer altid for sent- 

har brug for mere  søvn end andre

Det er er vist hovedet på sømmet:

Tvillingekvinden har behov for selskab og stimulation, og du kan ikke forvente, at hun vil være lykkelig med et liv i streng rutine. Hun har behov for ikke alene at blive værdsat som kvinde, men også som værende en interessant person. Mange tvillingekvinder bliver neurotisk og forfærdeligt ulykkelige, fordi de prøver at tilpasse sig til nogle andres-samfund, familiens,ægtemandens - forestilling om hvordan de bør opføre sig og undervurderer deres egen mangesidighed og rastløshed.

- Altså måske jeg bare jeg vise dem det her når de gerne vil have mig til at have hus, villa og vovse i den samme by som jeg voksede op i.. 

Anmeld

22. marts 2010

Michael healer

wamse skriver:

Er vædder, og vil sige det passer ca 85%. ret imponerende synes jeg faktisk, men nu tror jeg ikke specielt på sådan noget.

Hej

Nu hvor du ikke tror på noget, hvad vil du så sige dette er ?

nysgerrig hilsner Michael

Anmeld

22. marts 2010

Michael healer

NikitasMoar skriver:

Hahaha...  Det er sku meget sjovt

de her passer perfekt:

- De typiske tvillinger kommer altid for sent- 

har brug for mere  søvn end andre

Det er er vist hovedet på sømmet:

Tvillingekvinden har behov for selskab og stimulation, og du kan ikke forvente, at hun vil være lykkelig med et liv i streng rutine. Hun har behov for ikke alene at blive værdsat som kvinde, men også som værende en interessant person. Mange tvillingekvinder bliver neurotisk og forfærdeligt ulykkelige, fordi de prøver at tilpasse sig til nogle andres-samfund, familiens,ægtemandens - forestilling om hvordan de bør opføre sig og undervurderer deres egen mangesidighed og rastløshed.

- Altså måske jeg bare jeg vise dem det her når de gerne vil have mig til at have hus, villa og vovse i den samme by som jeg voksede op i.. 

Hej

Ja det syntes jeg da du skal vise til de folk der ikke kan forstå dig  lyder da som en super god ide, så kan de jo se hvorfor du er som du er he he.

mvh Michael

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nu læste jeg så lige et par stykker og de passede allesammen 80% på mig, så jeg tror det er rigeligt bredt skrevet...

Anmeld

22. marts 2010

Kloster

Hej.

Jeg er imponeret... Jeg er skytte og horoskopet passede nok 85-90%  på mig.

VH Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.