Hvornår flyttede I sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Jeg mødte min kæreste sidst år i April og vi så hinanden så tit vi kunne når Mikkel var hos sin far. Vi var og e stadig sikre på vi har funden den person vi skal dele livet sammen med derfor var Tim altid hos mig efter ca 1½-2 måneder og sådan har det været lige siden. Nu bor vi så bare sammen istedet og har startet projekt baby 2010.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

trine3112

Jeg har kendt min kæreste i snart 3 år. Vi bor ikke sammen og har ingen planer om det lige pt.

KH

Trine 17+0

Anmeld

19. marts 2010

Tdittmann

Vi mødte hinanden oktober 1998 og flyttede sammen 1. juli 1999, blev gift august 2000 og fik første barn sammen januar 03.

Er stadig gift med den samme på 10.år og venter nr. 3 barn her til maj.

Anmeld

19. marts 2010

lotte32

hmm, tja, vores historie er vist ikke helt normal   det startede med at vi har fælles venner, jeg havde brokket til dem om at jeg manglede et sted at bo med børnene som var billigere end det vi boede i, og Michael havde brokket til dem over at han ikke havde råd til at blive boende i sit hus efter en skilsmisse vores venner foreslog så at mig og børnene boede til leje ved Michael, og de arrangerede at vi mødtes 14 dage senere flyttede jeg ind med børnene, og så gik der ikke længe før jeg flyttede ind i hans soveværelse og ungerne forguder ham ligeså meget som han dem vi har nu i 18 mdr. arbejdet på et fælles barn

Anmeld

19. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi boede jo i hvert vores land så hvis det skulle være noget seriøst måtte vi jo flytte sammen, så jeg var meget hos ham det første år og havde mit kollegieværelse hjemme i Århus at komme hjem til, og efter 9 mrd flyttede jeg derop, fik sommerferiejob i Stockholm og tog efterårssemesteret deroppe.

Så flyttede jeg hjem igen i februar dvs. efter 1,5 år og i juni flyttede Niklas så herned, dvs. vi fik vores første fælles lejlighed efter knap 2 års forhold, og 3 mdr senere var der rogn i skuffen

Anmeld

19. marts 2010

nuggie

vi har været sammen i knap 2 år, jeg er 6 mdr. henne og vi er ikke flyttet sammen endnu. jeg har en stor dreng på næsten 11 år som bor hos mig altid. Måske flytter vi sammen, men det er ikke besluttet helt endnu.

Anmeld

19. marts 2010

Mimic

Jeg har en datter på 3½ fra et tidligere forhold, lærte min kæreste at kende da hun var elleve måneder, da hun var to år flyttede vi sammen og hun er selv begyndt at kalde ham for far

Anmeld

19. marts 2010

Lone Jakobsen

jeg har 3 børn fra tidligere og min mand har 1 søn. vi mødte hinanden i febuar det ene år og flyttede sammen i vores fælles hjem april året efter.

Anmeld

19. marts 2010

DK

Jeg havde en datter på 2 år da jeg mødte min kæreste. Vi havde flirtet for maaange år siden, og da jeg blev single kontaktede jeg ham igen.

Det var ren kærlighed ved første blik (her anden gang he he) og han spurgte højtideligt om jeg ville være hans kæreste på 2. date. Da vi havde været kærester i 6 mdr. kørte vi ved et tilfælde forbi et hus der var til salg. Det var med det samme bare VORES drømmehus og vi havde købt det og flyttede ind 2 mdr. efter uden at have set på andre huse.

Nu har vi været kærester i lidt over 4 år og jeg er stadig vild efter ham! Vi er gået igang med projektbaby i sidste måned.

Min datter der nu er 6 år kan ikke længere huske at Mikkel ikke har været der, og spørger af og til med undren i stemmen om dengang far og jeg stadig boede sammen, om jeg så slet ikke havde mit eget hus???  Hun forguder Mikkel som hun gør med sin egen far, men han har også gået ind i rollen som udfyldende far fuldt ud, og forguder den bette!!

Jeg er sikker på at mange nok syntes at vi var for hurtige til at flytte sammen dengang. Ingen sagde noget også fordi jeg var ret så forelsket og så er det jo ligegyldigt hvad man siger, ikke? I dag har de fleste det som Kirstine, at de ikke kan huske at vi ikke altid har boet herude i landlig idyl og være forææælskede op over begge ører.

Anmeld

19. marts 2010

Bavianis

Vi flyttede sammen efter 1,5 år, og det var mig der pressede på. Gregers var vist lidt angst i starten mht "at være i et rigtigt forhold".

Vi har nu været kærester i 5,5 år, har købt hus og venter første barn til august.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.