Hvornår flyttede I sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

Anonym trådstarter

Jer som havde barn inden I mødte jeres nuværende mand.....

Hvor længe gik der, inden I begyndte at snakke om at flytte sammen og hvad med børn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Nemesis

uha her var vi meget atypiske. Vi flyttede sammen oktober 2008. Der var vores første fællesbarn 2 år!

Men hele vores historie er heller ikke just.... rosenrød.

:-) Sisse

Anmeld

19. marts 2010

Honningblomst

Jeg flyttede sammen med min x, de smås far, da vi havde kendt hinanden i lidt over 2 år.. og jeg var knap 3 mdr. henne med vores fælles barn.

Anmeld

19. marts 2010

Koen.

efter et år flyttede vi sammen, efter to år blev vi forlovet og nu her efter tre år venter vi barn

Anmeld

19. marts 2010

Mille83

Hmm vores er nok ikke det mest typiske, men vi blev kærester i Maj 2009, flyttede sammen i dec 2009 og venter en lille pige med ankomst maj 2010 :-) Skal dog lige siges vi havde kendt hinanden et års tid før vi blev officielt kærester

Tror ikke man kan sige man skal flytte sammen når man har kendt hinanden så og så længe, man skal bare tage det som det kommer.......

Så når lillepigen kommer har vi årsdag...Hehe

Anmeld

19. marts 2010

Anonym trådstarter

lillespurv19 skriver:

efter et år flyttede vi sammen, efter to år blev vi forlovet og nu her efter tre år venter vi barn

Men havde du et barn fra tidligere forhold? Det er mere det min tanker går på?

Anmeld

19. marts 2010

Koen.

Anonym skriver:

Men havde du et barn fra tidligere forhold? Det er mere det min tanker går på?

nej det er den første for os begge to

Anmeld

19. marts 2010

METhomsen

Jeg havde en søn fra tidligere - jeg mødte min nuværende mand da sønnen var godt et år. Vi flyttede sammen efter 1½ år - nok mest pga af han var ved at sætte hus i stand og det passede med børnehave start da det var i den anden ende af landet :-) Idag venter vi nr 2 sammen

Anmeld

19. marts 2010

Ina33

Her er min historie:

Jeg havde barn fra tidligere ægteskab da jeg mødte min kæreste. Vi havde kendt hinanden uofficielt i knapt et år, men været officielle kærester i 2 mdr., da jeg blev gravid. Vi flyttede sammen da jeg var 2 mdr. henne i graviditeten, og altså officielt havde kendt hinanden i 4 mdr..

Det gik så heller ikke, så vi flyttede fra hinanden igen da vores søn var én uge. Vi bor stadig ikke sammen, men er kærester. Jeg tror aldrig vi kommer til at bo sammen, og vi har det begge fint med det, om end det er noget unormalt.

Anmeld

19. marts 2010

Chalala85

Jeg mødte min kæreste sidst år i April og vi så hinanden så tit vi kunne når Mikkel var hos sin far. Vi var og e stadig sikre på vi har funden den person vi skal dele livet sammen med derfor var Tim altid hos mig efter ca 1½-2 måneder og sådan har det været lige siden. Nu bor vi så bare sammen istedet og har startet projekt baby 2010.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.