Har snart prøvet ½år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

mullesmith2

Mange tak for alle de opbakkende svar. det er virkelig så skønt at vide der er andre der har været i samme situation, og også mht. aborten. Jeg syntes bare et halvt år er mega lang tid, men det løber jo hurtigt op når det er en måned hver gang. Gad godt man havde en cyklus på 10 dage istedet for 30, men sådan er det jo bare ikke. Jeg syntes slet ikke jeg har tænkt ret meget på baby denne måned, da vi har fået nyt hus og der har været en masse ting vi skulle lave og have styr på. Har ik engang været på baby hver dag  det er bare lige her de sidste to dage.

Og mange tak Mirjam  Håber det går godt med den lille bebs, hun er nok ikke så lille mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Dia

Tror lige du skal have et Forstår fuldstændig, hvordan du har det. Man er så utålmodig, og det eneste man ønsker sig er en dejlig lille baby, og det kan ikke gå hurtigt nok.

fingrer for, at det snart lykkes for jer

Anmeld

19. marts 2010

Louisiana

Det hele er jo sagt, men du skal lige ha' en 

For resten: Hedder du Louise rigtigt??

Anmeld

20. marts 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Det hele er jo sagt, men du skal lige ha' en 

For resten: Hedder du Louise rigtigt??

Ja det er ik nemt det med at lave en baby det kan vi hurtigt blive enige om. Ja jeg hedder Louise

Anmeld

20. marts 2010

Vaia

Hej Møffe

Håber for dig at der snart er gevinst

Kram

Anmeld

21. marts 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Ja det er ik nemt det med at lave en baby det kan vi hurtigt blive enige om. Ja jeg hedder Louise

Det er simpelthen for vildt, med alt det vi har haft af det samme... Jeg hedder nemlig også Louise haha

Anmeld

21. marts 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Det er simpelthen for vildt, med alt det vi har haft af det samme... Jeg hedder nemlig også Louise haha

Ja jeg syntes også det er fuldstændig sindsygt hehe

Anmeld

21. marts 2010

mullesmith2

Babywish2010 skriver:

Hej Møffe

Håber for dig at der snart er gevinst

Kram

Jamen daw...  Hvem er du? og tak og i lige måde hvis du da ikke allerede har gevinst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.