Du er lige som mange andre piger, utålmodig, men TING TAGER TID
Og 6 mdr er jo kun 6 forsøg for din krop, det er i virkeligheden overhovedet ikke lang tid. Det er sølle 6 gange din krop har haft mulighed for at blive gravid. Og hver gang har du haft ca 25 % chance for at blive gravid. Så det er da ikke så mærkeligt at du ikke er gravid endnu. Det er jo desværre ikke unormalt at der kan gå op til 1 år uden at der sker noget. Og nej, tror ikke du skal bekymre dig om din abort dengang, men psykisk kan det gøre en forskel måske.
Så giv din krop lidt tid til at lave det fantastisk mirakel
Ved godt ventetiden er RØV lang, men hvis man KUN tænker baby baby baby hver dag vil tiden føles endnu længere. Sørg for at lave alle de gode ting, gå ud og spise, gå i biffen, på cafe og lign. Alle de ting du ikke lige ville kunne gøre i tiden efter fødslen.
Lav gode planer, ting du kan se frem til at skulle osv
Og tro mig, ved det er hårdt at vente, men vær lige fair og giv din krop en ærlig chance for at lave jeres drømme baby.
Kæmpede selv 14 mdr første gang, mistede det og kæmpede så 24 mdr igen før jeg blev gravid med min søn. Der efter havde jeg en SA efter 4 mdr forsøg og blev dereefter gravid 4 uger efter min SA. Så du kan nok se at man ikke kan ane overhovedet hvor lang tid det vil tage at blive gravid
Pøj pøj med det.
Anmeld