Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er 22 år gammel, har en søn som bliver 10 måneder imorgen - Bor i Østjylland i et fint lille rækkehus.Min søns far er ikke inde i billedet.Begynder at læse til pædagogmedhjælper til august.Og i min fritid er jeg sanger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er 22 år gammel, har en søn som bliver 10 måneder imorgen - Bor i Østjylland i et fint lille rækkehus.Min søns far er ikke inde i billedet.Begynder at læse til pædagogmedhjælper til august.Og i min fritid er jeg sanger
Ess?
Anonym skriver: Tror da ikke jeg er nok på .... Slet ingen der kan gætte mig ???
Tror da ikke jeg er nok på ....
Slet ingen der kan gætte mig ???
Mamalicious?
Anonym skriver: Ess?
Yep, Yep, Yep
Ess. skriver: Yep, Yep, Yep
Ih, hvor er jeg god
mamalicious???
michella80 skriver: Mamalicious?
JA.... !!!!!
FrkT skriver: mamalicious???
JA.....!!!
Anonym skriver: Bor på sjælland sammen med min mand, 2 børn ( dreng på 4 år og Pige på 2 år) og vores hund og 2 katte. Jeg er uddannet indenfor landbruget, eeelsker Sverige og deres Elge
Bor på sjælland sammen med min mand, 2 børn ( dreng på 4 år og Pige på 2 år) og vores hund og 2 katte. Jeg er uddannet indenfor landbruget, eeelsker Sverige og deres Elge
kan du gætte hvem jeg er? kan du gætte hvem jeg er ... for jeg har fået maske på, misk mask maske på... kan du gætte hvem jeg er??
Anonym skriver: kan du gætte hvem jeg er? kan du gætte hvem jeg er ... for jeg har fået maske på, misk mask maske på... kan du gætte hvem jeg er??
Bamseboet måske??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128