Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hvor i landet er du fra?
Hvor i landet er du fra?
Fyn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Fyn
Baagøe?
nix.... Hmmm hvad kan jeg mere sige...... Min datter har et navn ikke mange hedder..... Men det er egentlig ikke vildt specielt....
Anonym skriver: nix.... Hmmm hvad kan jeg mere sige...... Min datter har et navn ikke mange hedder..... Men det er egentlig ikke vildt specielt....
Jeg er helt blank...
Anonym skriver: Jeg er helt blank...
hmmm..... Jeg er nok heller ikke så kendt inde under Ordet er frit.... Ja det ved jeg ikke.... Hi hi.... Min datters navn starter med C.... Mit navn starter med M. Jeg er uddannet pædagog....
Anonym skriver: hmmm..... Jeg er nok heller ikke så kendt inde under Ordet er frit.... Ja det ved jeg ikke.... Hi hi.... Min datters navn starter med C.... Mit navn starter med M. Jeg er uddannet pædagog....
Michella80
Anonym skriver: Michella80
ja!!!! Ha ha ha
Hvem er du???? Hi hi
michella80 skriver: ja!!!! Ha ha ha
Irriterende jeg skal skrive som ano... Oprettede tråden som ano.. Ved faktisk ikke om man kan oprette som almindelig tråd og så krydse af ved ano svar tilladt... og om man så selv kan svare som ano..
Anonym skriver: Irriterende jeg skal skrive som ano... Oprettede tråden som ano.. Ved faktisk ikke om man kan oprette som almindelig tråd og så krydse af ved ano svar tilladt... og om man så selv kan svare som ano..
Nårh det er dig he he
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128