Paradis hotel.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

CS

Ej må tilstå at jeg pludselig også er fanget i Paradiset - man kan jo ikke andet end at bleve hooked når der er så meget drama og intriger... og ja sikke en aften i går!

men jeg synes nu der er en skam at Amalie blev sendt hjem, ja hun var godt nok ikke lige så heldig med sine udtalelser, men hun var SÅ sjov at høre på.

Synes det er genialt spil ogvirkelig intressant at følge folks personligheder og typer... og sjovt at se det som de ikke slev vil være ved er det de beskylder andre for... og så gør de det alligevels selv - fantastisk lærrig omkring egne skygger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

betski

Stumpen skriver:

Det er faktisk unfair det der sker og ikke mindst at Stina har to fredninger -det får det virkelig til at se ud som aftalt spil...

Tror jeg også det er. Det er så planlagt, at de (producer af ph) ønsker Amalie ud, ellers ville værten heller ikke stå og sige:

men denne parcermoni er ikke som det plejer. For dette er IKKE en badeferie.

Da hun sagde det, var jeg godt klar over, at Amalie ville ryge....

Anmeld

19. marts 2010

betski

Tutter skriver:

Jeg er bare glad for Amalie er ude!

Russisk roulette HAHA

haha det er så mega komisk at stine sidder og gør nar af amalie omkring det og siger at russike roulette da er en mand hahahaha

Anmeld

19. marts 2010

Becks

duddi. skriver:

haha det er så mega komisk at stine sidder og gør nar af amalie omkring det og siger at russike roulette da er en mand hahahaha

Ja, den grinte jeg og SÅ meget af hihi

Anmeld

19. marts 2010

Becks

Tina2 skriver:

Ja, den ligeså dumme bitch, der mener russisk roulette er en mand er der jo stadig

Haha ja, de er sgu ikke for kloge nogen af dem! :-D

Anmeld

19. marts 2010

LotteGabriella

tascia skriver:

Er der ikke andre end mig som mener at Stina er helt fra flippen?? jeg mener hun har jo en selvtillid på størrelse med månen, og den måde hun stod og kyssede billederne på efter par cermonien, pigebarnet har jo en skrue løs, det sku ikke normalt!

Helt enig, hun er sgu lige lidt for overgearet til mig og så tror hun at hun er guds gave til jorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.