Paradis hotel.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Tina2

Tutter skriver:

Jeg er bare glad for Amalie er ude!

Russisk roulette HAHA

Ja, den ligeså dumme bitch, der mener russisk roulette er en mand er der jo stadig

Anmeld

19. marts 2010

tascia

Tina2 skriver:

Ja, den ligeså dumme bitch, der mener russisk roulette er en mand er der jo stadig

ja Amalie er ikke den eneste som lukker lort ud der inde!

Anmeld

19. marts 2010

myprincess

Ej jeg synes bare at det er for klasse at Claudia RØG UD !!!!!

Så mangler vi bare lige Stinna, Samantha og Rasmus ud ud ud ud !

Synes det var ærgerligt at Amalie røg ud ! Var faktisk begyndt at synes om hende ! Tusind gange hellere hende end Stinna !!!

Anmeld

19. marts 2010

tascia

Er der ikke andre end mig som mener at Stina er helt fra flippen?? jeg mener hun har jo en selvtillid på størrelse med månen, og den måde hun stod og kyssede billederne på efter par cermonien, pigebarnet har jo en skrue løs, det sku ikke normalt!

Anmeld

19. marts 2010

saxa

tascia skriver:

Er der ikke andre end mig som mener at Stina er helt fra flippen?? jeg mener hun har jo en selvtillid på størrelse med månen, og den måde hun stod og kyssede billederne på efter par cermonien, pigebarnet har jo en skrue løs, det sku ikke normalt!

Jeg er helt enig.. Hun skal bare UD!!! Kæft mand hun er egoistisk og selvoptaget (især af hendes sili-patter)

Anmeld

19. marts 2010

Tina2

tascia skriver:

Nix, jeg synes bestemt heller ikke hun er helt normal... Altså helt seriøst....

Der er da 100% et eller andet galt med hende, siden hun har det ENORME behov for at fremhæve sig selv, tale om sig selv osv...

Det der kysseri på billederne igår, jamen hun bliver jo nærmest manisk, når der sker noget hun synes er godt... Hun farer rundt og ALLE skal høre hende....

Jeg har tit tænkt, hvilket hjem hun kommer fra.... For hun må da på en eller anden måde ha' haft det rigtig skidt, ellers har man sgu ikke det behov for at fremhæve sig selv KONSTANT!

Anmeld

19. marts 2010

tascia

Tina2 skriver:

Nix, jeg synes bestemt heller ikke hun er helt normal... Altså helt seriøst....

Der er da 100% et eller andet galt med hende, siden hun har det ENORME behov for at fremhæve sig selv, tale om sig selv osv...

Det der kysseri på billederne igår, jamen hun bliver jo nærmest manisk, når der sker noget hun synes er godt... Hun farer rundt og ALLE skal høre hende....

Jeg har tit tænkt, hvilket hjem hun kommer fra.... For hun må da på en eller anden måde ha' haft det rigtig skidt, ellers har man sgu ikke det behov for at fremhæve sig selv KONSTANT!

ja eller også har hendes forældre "rost" hende for meget, så det har givet hende en helt forkert billede, hvis du forstår?

bare det der med hun begyndte at sige hun havde kysset med Peter, jamen hvorfor, det gav slet ikke mening i mit hovede!

det er simpelthen ikke normalt

Anmeld

19. marts 2010

Tina2

tascia skriver:

ja eller også har hendes forældre "rost" hende for meget, så det har givet hende en helt forkert billede, hvis du forstår?

bare det der med hun begyndte at sige hun havde kysset med Peter, jamen hvorfor, det gav slet ikke mening i mit hovede!

det er simpelthen ikke normalt

Ja, jeg ved ikke, men en unormal opdragelse HAR hun i hvert fald haft....

Hun kommer sgu ikke langt nogle steder med den holdning til tingene, og alle er jo ved at brække sig over at høre på hende....

Anmeld

19. marts 2010

Mira0911

Total underholdning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.