Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

silden85

min symptoner, er kun at jeg har mens smerter en gang imellem, så jeg er heldig indtil nu men jeg er også kun 6+0 så det kan nå at komme endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

*A*

silden85 skriver:

min symptoner, er kun at jeg har mens smerter en gang imellem, så jeg er heldig indtil nu men jeg er også kun 6+0 så det kan nå at komme endnu

Sådan har jeg det også bare indtilvidere

Anmeld

19. marts 2010

Gaia

Ret tidligt omkring uge3+ et eller andet, havde jeg det som om at jeg havde en bøvs siddene fast i halsen og var meget træt. Ugen efter begyndte den egentlige kvalme så småt.

Anmeld

19. marts 2010

Pige2009

Jeg havde brystspændinger da jeg var 3 uger henne, men der vidste jeg endnu ikke jeg var gravid. De varede en uges tid. Ellers har jeg ingen gener haft overhovedet gennem hele graviditete

K.h. Linda

Anmeld

19. marts 2010

*A*

Baagøe skriver:

Jeg havde brystspændinger da jeg var 3 uger henne, men der vidste jeg endnu ikke jeg var gravid. De varede en uges tid. Ellers har jeg ingen gener haft overhovedet gennem hele graviditete

K.h. Linda

Jeg håber jeg får en graviditet ligesom din

Anmeld

19. marts 2010

Pige2009

*A* skriver:

Jeg håber jeg får en graviditet ligesom din

Det håber jeg også for dig. Derudover havde jeg også en utrolig nem fødsel - en rigtig drømmefødsel Du kan læse min FB her, hvis du har lyst.
https://www.baby.dk/debat/31464pi1/foedselsberetninger/lauras-vej-til-verden.aspx

Anmeld

19. marts 2010

*A*

Baagøe skriver:

Det håber jeg også for dig. Derudover havde jeg også en utrolig nem fødsel - en rigtig drømmefødsel Du kan læse min FB her, hvis du har lyst.
https://www.baby.dk/debat/31464pi1/foedselsberetninger/lauras-vej-til-verden.aspx

Hej,

Dejligt at læse din FB. Tak fordi jeg måtte læse den

Anmeld

19. marts 2010

Pige2009

*A* skriver:

Hej,

Dejligt at læse din FB. Tak fordi jeg måtte læse den

Selv tak. Det er jo rart også at læse de positive sider af den sag

Anmeld

19. marts 2010

JVC

Hej alle,

Tusind tak for jeres svar

Anmeld

22. marts 2010

JVC

silden85 skriver:

Jeg er egentlig bare bange for at min graviditet er gået i sig selv igen, fordi jeg ingen ting kan mærke. Jeg r måske lidt paranoid!?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.