Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.247 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

JVC

Hej med jer,

Jeg er blevet gravid og nu tænker jeg over hvornår jeg mon kan mærke at jeg er gravid. Jeg ved godt at ikke alle kan mærke at de er gravide (jeg mener har kvalme, jernsmag i munden osv.)

Hvornår begyndte i at mærke at i var gravide?

Hilsen Janne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

bette

vi have faktisk en fornemmelse ret hurtigt.. tror mit humør svingede helt vildt..

Anmeld

18. marts 2010

CS

Det kom fuldstændig bag på mig, troede jeg havde svineinfluenza...(skal lige siges jeg havde været i Norge og folk dødede som fluger der ) var halvsløj, kvalme og følte mig bare uplagt - viste sig at jeg var 10 uger henne, der havde jeg ligget i sengen et par uger. 

meeeen så kan jeg lige love for at efterfølgende voksede mine bryster så vildt, var ømme og tunge, havde kvalme og kunne sove hvor som helst og hvornår som helst.  

Anmeld

18. marts 2010

*A*

Uhh... Jeg følger lige med her, da jeg har samme spørgsmål...

Anmeld

18. marts 2010

B&J

mine bryster blev vildt ømme også vildt meget

Anmeld

18. marts 2010

JVC

Tak for jeres svar

B&J: Hvor hurtigt efter du blev gravid voksede dine bryster?

Anmeld

18. marts 2010

fit_fys

Jeg troede først at mine symptomer kun kom fordi jeg netop havde fundet ud af at jeg var gravid. Men da jeg var i 6. uge kom det hele lige pludselig. Kvalme, træthed og enormt ømme bryster. Nu er jeg i 8. uge og er stadig træt, kan sove 12 timer i døgnet uden problemer, og mine bryster er sådan set bare blevet ømmere. Det gør vildt nas at løbe!  

Anmeld

18. marts 2010

Bavianis

Jeg testede faktisk et par dage før forventet mens pga bylde-ømme bryster. Og den var god nok;-)

Senere kom trætheden

Anmeld

18. marts 2010

kbh-tøs

Da jeg gik og ventede på svar på bp, blev jeg vildt meget oppustet 5 dage før test dag og mine bryster var ømme. Jeg har så da uge 5 startede, begyndte min kvalme og madonde. For et par dage siden (5+2) startede trætheden og jeg sover roligt 2 timer til middag, når jeg kommer hjem. Er træt ved 13 tiden hehe

Jeg har mærket en masse murren i underlivet og jeg har masser af mens. smerter. Godt jeg snart skal til graviditetsscanning, så vi kan se det lille hjerte banke, så er man lidt mere rolig.

Anmeld

19. marts 2010

*A*

kbh-tøs skriver:

Da jeg gik og ventede på svar på bp, blev jeg vildt meget oppustet 5 dage før test dag og mine bryster var ømme. Jeg har så da uge 5 startede, begyndte min kvalme og madonde. For et par dage siden (5+2) startede trætheden og jeg sover roligt 2 timer til middag, når jeg kommer hjem. Er træt ved 13 tiden hehe

Jeg har mærket en masse murren i underlivet og jeg har masser af mens. smerter. Godt jeg snart skal til graviditetsscanning, så vi kan se det lille hjerte banke, så er man lidt mere rolig.

Jeg glæder mig også til den første scanning d. 8. april. Indtil videre er det på en måde så uvirkeligt og jeg glæder mig også til at høre hjertelyden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.