Loke (dejlig vuf) Søger dejligt hjem ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

Pia.

Eva skriver:

Dejligt at bo et sted hvor de har taget stilling, og jo., det tror jeg du har ret i..

Ja det har jeg det faktisk også rart med - der bor en ung mand med en sådan "kamphund" - skynder mig lige at sige at jeg ikke ved om der er noget som helst galt med den hund og at jeg ikke dømmer ham eller den fra starten af... MEN, han har virkelig ikke styr på den hund, og mig der ellers er nok så hunde glad er ikke særlig vild med denne hund, dens blik er ikke rart og når ungerne er over på legepladsen er jeg bange for den skulle komme...

Han er nu sød til at have den i snor og jeg har aldrig hørt eller set den gøre noget, men hele dens kropssprog og blik gør mig usikker - især når jeg møder ham med mine egne hunde, så er det den bliver helt vild og så føler jeg slet ikke han kan holde eller styre den..

Hans hund har lov at være her, da det er en "gammel" dreng og den boede her inden de nye regler.

Nå det var jo slet ikke meningen at denne tråd skulle køres her over...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Lady Marion <3

MaleneG skriver:

øv det er så trist når det skal være sådan

Men desværre nok ikke så meget at gøre ved det.

ej desværre  Bare så frustererende at man ikke er helt tryg når man afl. sin lille guldklump ,,

Anmeld

19. marts 2010

MaleneG

Muffi . skriver:

ej desværre  Bare så frustererende at man ikke er helt tryg når man afl. sin lille guldklump ,,

ja meget..

Var det ikke muligt at få en dagpleje plads?

Anmeld

19. marts 2010

Lady Marion <3

MaleneG skriver:

ja meget..

Var det ikke muligt at få en dagpleje plads?

Jo det var muligt   Tilmed i tulstrup , men jeg er mere til vuggestue , kan ikke overskue gæste dagpleje ..

Anmeld

19. marts 2010

MaleneG

Muffi . skriver:

Jo det var muligt   Tilmed i tulstrup , men jeg er mere til vuggestue , kan ikke overskue gæste dagpleje ..

okay.

Kan selvfølgelig godt se fordelen i at ungerne kender pædagogerne

Anmeld

19. marts 2010

Lady Marion <3

MaleneG skriver:

okay.

Kan selvfølgelig godt se fordelen i at ungerne kender pædagogerne

Nu har han været der 1 uge og vi bliver mere og mere glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.