Loke (dejlig vuf) Søger dejligt hjem ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

MaleneG

Muffi . skriver:

Altså ud til tulstrupvej ??     Tænke tænke ,, kører jo på den dagligt og går tit tur til Alsønderup ,,,

den gennemgående vej igennem tulstrup ligger ikk så langt bus stop stedet ( Mod hillerød )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Lady Marion <3

MaleneG skriver:

den gennemgående vej igennem tulstrup ligger ikk så langt bus stop stedet ( Mod hillerød )

Ha ha ok så ,, så bor vi næsten lige over for hinanden ... Morsomt

Anmeld

18. marts 2010

Lady Marion <3

MaleneG skriver:

Jo Jeg bor i Tulstrup.. Det eneste hus med træbeklædning ud til vejen

Kig over til en kop kaffe en dag   Så kan jeg se lile pigen , Min guldklump er lige startet ovre i børnehuset .

Anmeld

18. marts 2010

MaleneG

Muffi . skriver:

Kig over til en kop kaffe en dag   Så kan jeg se lile pigen , Min guldklump er lige startet ovre i børnehuset .

hehe det vil jeg da så gøre en dag

Er de søde over i børnehuset? Håber på at jeg får en plads derover, når hun skal afsted.

Anmeld

18. marts 2010

Lady Marion <3

MaleneG skriver:

hehe det vil jeg da så gøre en dag

Er de søde over i børnehuset? Håber på at jeg får en plads derover, når hun skal afsted.

Ja de er søde nok   Man kan bare godt mærke der har været nedskæringer og de løber hurtigt , syntes det virker lidt kaotisk

Anmeld

19. marts 2010

MaleneG

Muffi . skriver:

Ja de er søde nok   Man kan bare godt mærke der har været nedskæringer og de løber hurtigt , syntes det virker lidt kaotisk

øv det er så trist når det skal være sådan

Men desværre nok ikke så meget at gøre ved det.

Anmeld

19. marts 2010

Pia.

Held og lykke med videre formidlingen af den skønne vovse... Det kan jo godt blive et lille problem at komme af med den, grundet racen - her er det også ulovligt at holde den slags hunde - Bor også i lejebolig under meget stramme regler ang. hunde racer og blandinger...

Pøj pøj med det, den ser ellers rigtig fin ud...

Knus Pia.

Anmeld

19. marts 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Held og lykke med videre formidlingen af den skønne vovse... Det kan jo godt blive et lille problem at komme af med den, grundet racen - her er det også ulovligt at holde den slags hunde - Bor også i lejebolig under meget stramme regler ang. hunde racer og blandinger...

Pøj pøj med det, den ser ellers rigtig fin ud...

Knus Pia.

Lige noget om det med de hunde, syntes jeg hørte at det var ved at blive vedtaget at mange af disse racer skulle være ulovlige....har du hørt det sidste nye om det eller? ved jo du ved alt det med dyr...

Anmeld

19. marts 2010

Pia.

Eva skriver:

Lige noget om det med de hunde, syntes jeg hørte at det var ved at blive vedtaget at mange af disse racer skulle være ulovlige....har du hørt det sidste nye om det eller? ved jo du ved alt det med dyr...

Jeg ved det faktisk ikke helt, men hørte godt tale om det, men syntes de laver en del om på det hele tiden... Men lige de her "kamphunde" racer er der jo i hvert fald en del ballade over... her hvor jeg bor, må man gerne have hund, så længe det ikke er de "farlige" racer eller de er blandet ind i andre racehunde...

Så mon ikke det ender med de bliver gjort helt ulovlige i Danmark...

Knus fra Pia...

Anmeld

19. marts 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Jeg ved det faktisk ikke helt, men hørte godt tale om det, men syntes de laver en del om på det hele tiden... Men lige de her "kamphunde" racer er der jo i hvert fald en del ballade over... her hvor jeg bor, må man gerne have hund, så længe det ikke er de "farlige" racer eller de er blandet ind i andre racehunde...

Så mon ikke det ender med de bliver gjort helt ulovlige i Danmark...

Knus fra Pia...

Dejligt at bo et sted hvor de har taget stilling, og jo., det tror jeg du har ret i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.