Hvad kan man selv gøre for at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

ja ikk? de koster jo ikke særlig meget på apoteket, og så tog jeg jo helvedeshormonerne, så det mindste han kunne gøre var da at tage en zink tablet

Helvedeshormonerne Det er vist dem jeg snart skal hilse på! Så kan manden tage sympati-Zink.. Ja, man får da roterende fis i kasketten af det her.

Men hey, du blev gravid! Det vil jeg også (sagt på den barnlige skolegårds-måde)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

oo

kitty skriver:

Helvedeshormonerne Det er vist dem jeg snart skal hilse på! Så kan manden tage sympati-Zink.. Ja, man får da roterende fis i kasketten af det her.

Men hey, du blev gravid! Det vil jeg også (sagt på den barnlige skolegårds-måde)

det BLIR du også...jeg kan MÆRKE det

Anmeld

18. marts 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

jeg kan kun sige, at vi havde prøvet i næsten 3 år og været igennem 6 IUI behandlinger uden resultat og da jeg så blev gravid i januar (naturligt vel at mærke) var den eneste ændring at Søren var startet med at tage zinktabletter, såe...

HEY! 

Det har jeg altså tænkt mig at tage æren for. Så vidt jeg husker var det en direkte ordre fra mig om at I kom ind i kampen, så vi kunne for 2010 babyer sammen

Anmeld

19. marts 2010

oo

Skouboe skriver:

HEY! 

Det har jeg altså tænkt mig at tage æren for. Så vidt jeg husker var det en direkte ordre fra mig om at I kom ind i kampen, så vi kunne for 2010 babyer sammen

haha...ja det kan godt være det var dig der sagde det - jeg kan ikke huske det Lisbeth fra barnløshedsgruppen havde vist nok også brugt dem (på sin mand)....og hun venter altså nummer 2 nu, så man skal ikke kimse af zink

Anmeld

19. marts 2010

BinaMor

jeg blev gravid med gabriella på bajer, smøger og muligvis lidt peter belli tobak...

med den nye graviditet levede jeg 60 % økologisk (mht til tilsætningsstoffer i både mad, shampoo, make up og lign), sundt og prøvede heftigt. alligevel gik der 11 måneder.

jeg tror ikke det har det vilde at sige..

Anmeld

19. marts 2010

Maria.

Du kan også tage folsyre (matas eller apoteket) hvis du planlægger at blive gravid!

Anmeld

19. marts 2010

mlp

Vi har prøvet at blive gravide ca. 1 år.

Jeg er helt holdt op med at drikke alkohol og prøver at spise økologisk når det er muligt.

Jeg er også holdt op med at bruge parfume, parabener og undgår kaffe og koffein.

Dog drikker jeg lidt sodavand ind i mellem - og så får jeg dårlig samvittighed. 

Jeg sprugte min fertiliteslæge om det var bedst ikke at bruge make up mv. og han sagde det mente han ikke - men han var overbevist om at dem som bruger make up har nemmere ved at blive gravide.

Måske man kan blive så optaget af at blive gravid, at man ikke kan blive gravid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.