Hvad kan man selv gøre for at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

mlp

Er der nogle som har oplevet at en ændret livsstil medførte graviditet?

Kh Mp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Pige2009

Nej, desværre. Jeg havde nok den mest usunde levemåde, da jeg blev gravid - på p-piller endda.

Men når det er sagt, tror jeg da absolut ike det kan skade at ændre nogle af sine dårlige vaner. Jeg ville da ønske, jeg kunne ændre mine dårlige vaner

K.h. Linda

Anmeld

18. marts 2010

otlitrom

Puha, det er et bredt spørgsmål.. "Hvorfor er jorden rund".. hihi

Jeg er af den overbevisning, at man ikke skal ændre på sig selv, for at blive gravid.. Man skal leve så man har det bedst. (men det kan godt være at teorien er helt hen i vejret, er jo aldrig blevet gravid )

Der er mange der omtaler bogen "spis dig gravid" i positive vendinger. Den omhandler PCO-kost. Måske det var noget du kunne google på.

Eller tror jeg, en sund varieret kost, en aktiv hverdag, og et lyst sind kan føre dig langt.

Har I prøvet længe, siden du spørger?

Held og lykke med det!

Anmeld

18. marts 2010

kbh-tøs

Da vi var til infomøde på fertilitetsklinikken på riget, sagde overlægen at de ikke troede på at man kunne spise sig til graviditet. De regler som de anbefalede var selvfølgelig at man ikke røg og drak. Selvfølgelig skader det aldrig at dyrke motion og spise varieret, men decideret kurer hvor man kan spise sig til graviditet, ved jeg heller ikke selv om virker, med mindre man virkelig har en dårlig livsstil til at starte med.

Jeg har ikke ændret på noget mht. mad.

Håber det gav mening.

Anmeld

18. marts 2010

Mille83

Jeg var faktisk gået på kur, Lene Hansson, og ja så blev jeg gravid, det var sådan set ikke planen, men tror hun har lidt af skylden ;-)

Anmeld

18. marts 2010

oo

jeg kan kun sige, at vi havde prøvet i næsten 3 år og været igennem 6 IUI behandlinger uden resultat og da jeg så blev gravid i januar (naturligt vel at mærke) var den eneste ændring at Søren var startet med at tage zinktabletter, såe...

Anmeld

18. marts 2010

Becks

Tjuhl skriver:

jeg kan kun sige, at vi havde prøvet i næsten 3 år og været igennem 6 IUI behandlinger uden resultat og da jeg så blev gravid i januar (naturligt vel at mærke) var den eneste ændring at Søren var startet med at tage zinktabletter, såe...

Det har sgu sat gang i de små sædbamser

Anmeld

18. marts 2010

oo

Tutter skriver:

Det har sgu sat gang i de små sædbamser

jæs, det tror jeg også

Anmeld

18. marts 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jæs, det tror jeg også

Så skal jeg da vist ha fat i sådan en sending i morgen.. Altså Zink

Anmeld

18. marts 2010

oo

kitty skriver:

Så skal jeg da vist ha fat i sådan en sending i morgen.. Altså Zink

ja ikk? de koster jo ikke særlig meget på apoteket, og så tog jeg jo helvedeshormonerne, så det mindste han kunne gøre var da at tage en zink tablet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.