vil i ta jeres kæreste/mand med til vandrejournal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

Mig med maven

Jeg sagde til min mand, at han selv måtte bestemme, men han ville rigtig gerne med.

Senere hen var med til alt. Også til ting, hvor jeg egentlig selv kunne være taget afsted alene. Men det var fantastisk at have ham med. Dejligt at vi begge to kunne fortælle, når folk spurgte hvad der var sket siden sidst!

Jeg Nød det, og nyder at tænke tilbage!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Diana...

Ja han ville være med til det hele så det skulle han da bare havde lov til  Jeg kunne ikke få mig en bedre støtte end min dejlige mand.

Anmeld

18. marts 2010

Kvindemin

Anonym skriver:

hej. som overskriften lyder, tog/vil i ta jeres kæreste med til første læge besøg (vandrejournal) ?

Selvfølgelig, han bliver stik tosset hvis han ikke kommer med. Det er jo hans barn det handler om

Anmeld

18. marts 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Allan var også med til lægen første gang, der var også nogle spørgsmål han skulle svare på

Anmeld

18. marts 2010

Anonym trådstarter

hvad sker der til det første læge besøg? udover blodprøve

Anmeld

18. marts 2010

LinLin

Det eneste min er med til er scanninger . de andre ting er så kedelige!

Anmeld

18. marts 2010

mek-83

Ja han var med til det første lægebesøg.

I det hele taget har han været med til de ting hvor han kunne få fri, og de gange han ikke har kunne har min mor været med, som også skal med til fødslen

Anmeld

18. marts 2010

oo

hvad sker der til det første læge besøg? udover blodprøve

til mit allerførste lægebesøg var det bare sekretæren der tog blod og tisseprøver og bla. målte blodprocent og så fik vi en kæmpe konvelut fyldt med vigtige papirer og foldere om graviditeten og undersøgelser osv. 2. lægebesøg eller det første rigtige lægebesøg hvor jeg var hos lægen selv og fik lavet vandrejournal der blev jeg vejet og vi snakkede om alle de ting hun skulle udfylde i forhold til journalen (en masse spørgsmål om sygdom i familierne osv., som jeg jo ikke kan svare på for Søren, og nu lider han faktisk af en kronisk sygdom selv, som jeg ikke ved voldsomt meget om faktamæssigt). så snakkede vi om om vi ville have lavet NF og MD scanninger og hun spurgte hvor jeg ville gå til jordmor henne og hvor jeg ville føde henne, så hun fik sendt papirerne til det rigtige sted. normalt får man også lavet en underlivsundersøgelse for at "dobbelttjekke" graviditeten, men jeg var jo allerede blevet scannet på fertilitetsklinikken, så det var lidt ligegyldig når nu vi sad med et billede af fosteret i hånden

Jeg synes det er rart at have Søren med fordi der ofte er så meget information og ting og sager, som jeg glemmer fordi det er overvældene, og han er enorm god til at stille spørgsmål.

Anmeld

18. marts 2010

merichs

Min kæreste var med, men egentlig mest fordi jeg har en voldsom lægeskræk. Og de skulle tage blodprøve så han skulle køre bilen hjem

Anmeld

18. marts 2010

Lullaby

ja manden har været med til det hele stort set

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.