hvad sker der til det første læge besøg? udover blodprøve 
til mit allerførste lægebesøg var det bare sekretæren der tog blod og tisseprøver og bla. målte blodprocent og så fik vi en kæmpe konvelut fyldt med vigtige papirer og foldere om graviditeten og undersøgelser osv. 2. lægebesøg eller det første rigtige lægebesøg hvor jeg var hos lægen selv og fik lavet vandrejournal der blev jeg vejet og vi snakkede om alle de ting hun skulle udfylde i forhold til journalen (en masse spørgsmål om sygdom i familierne osv., som jeg jo ikke kan svare på for Søren, og nu lider han faktisk af en kronisk sygdom selv, som jeg ikke ved voldsomt meget om faktamæssigt). så snakkede vi om om vi ville have lavet NF og MD scanninger og hun spurgte hvor jeg ville gå til jordmor henne og hvor jeg ville føde henne, så hun fik sendt papirerne til det rigtige sted. normalt får man også lavet en underlivsundersøgelse for at "dobbelttjekke" graviditeten, men jeg var jo allerede blevet scannet på fertilitetsklinikken, så det var lidt ligegyldig når nu vi sad med et billede af fosteret i hånden 
Jeg synes det er rart at have Søren med fordi der ofte er så meget information og ting og sager, som jeg glemmer fordi det er overvældene, og han er enorm god til at stille spørgsmål.
Anmeld