liv allerede??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

Misa

Det er 4 gang jeg venter mig sådan rigtig.. (6 gang jeg er gravid)

Tror på hvad netbaby og andre sider skriver..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
ØnskeBabyen2010 skriver:

kan godt være jeg lyder grov nu, men håber det ikke... Hvor gammel er du? og har du de andre 3 børn?

Knus Caroline

Anmeld

31. marts 2010

Misa

self har jeg mine 3 andre børn.. (det var sgu noget mærkeligt noget at spørge om!!!!!!!!!!

Anmeld

31. marts 2010

Margorie

Min læge siger at det er helt umuligt at mærke baby før uge 10.. Jeg synes nemlig også jeg mærkede noget men det var bare kroppens forandringer og viljen til at tro at det var baby der lige sagde hej Hehe..

Anmeld

31. marts 2010

Koen.

ØnskeBabyen2010 skriver:

hvor læse du det med 8 uger?? For på netbaby kan jeg kunne finde et sted og der skriver de uge 16

Kan det ikke evt. have været noget der har givet sig derinder, så du har kunnet mærke de der prikker??

Anmeld

31. marts 2010

smokin

Caroline86 skriver:

kan godt være jeg lyder grov nu, men håber det ikke... Hvor gammel er du? og har du de andre 3 børn?

Knus Caroline

Havde samme tanke.. og synes ikke det er groft at spørge om! Det er måden man spørger på

Anmeld

31. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
ØnskeBabyen2010 skriver:

self har jeg mine 3 andre børn.. (det var sgu noget mærkeligt noget at spørge om!!!!!!!!!!

undskyld, jeg synes bare du ser meget ung ud, og vidste da ikke om du havde været uheldig at miste dem - det var slet ikke ment ondskabsfuldt jeg kiggede på din profil og kunne ikke se om du havde nogen børn i forvejen..

godt ord igen!

For at svare på din tråd, så tror jeg desværre ikke det er baby du mærker allerede

Anmeld

31. marts 2010

Misa

sry så misforstod jeg dig.. jamen jeg er 24  så ja er ok ung.. kan godt være det er den jeg ikke mærkede for de uger siden..

Anmeld

31. marts 2010

L.J.L

ØnskeBabyen2010 skriver:

Hej.. 
Ved slet ikke om jeg tør skrive det her.. for det lyder vildt dumt når jeg ikke er længere henne.. 

Men jeg har den sidste uge mærket 3 små "prik" i mit underliv, det mærkes som liv.. og nu er det jo min 4 gang så er faktisk ikke i tvivl.. (hvis jeg var længere henne) MEN jeg er jo ikke særlig langt henne.. 

Ved at det lyder vildt dumt osv..
Jeg har bare tænkt meget over det, og om det bare er mig der er ved at blive sindsyg..
så gik jeg på netbaby.dk og søgte og der stod at når man var fleregangs gravid så kunne man godt mærke det i 8 uge.. :-O Ved ikke heeelt..

syntes det lyder helt ud i skoven selvom jeg altså mærkede det der jeg nu mærkede..

-hvornår begyndte du at mærke liv ved dine andre børn?

Anmeld

31. marts 2010

Misa

den første mærkede jeg i 17-18 uge og nr 2 husker jeg ikke.. nr 3 mærkede jeg i 12 uge ca..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.