liv allerede??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.172 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Misa

Hej.. 
Ved slet ikke om jeg tør skrive det her.. for det lyder vildt dumt når jeg ikke er længere henne.. 

Men jeg har den sidste uge mærket 3 små "prik" i mit underliv, det mærkes som liv.. og nu er det jo min 4 gang så er faktisk ikke i tvivl.. (hvis jeg var længere henne) MEN jeg er jo ikke særlig langt henne.. 

Ved at det lyder vildt dumt osv..
Jeg har bare tænkt meget over det, og om det bare er mig der er ved at blive sindsyg..
så gik jeg på netbaby.dk og søgte og der stod at når man var fleregangs gravid så kunne man godt mærke det i 8 uge.. :-O Ved ikke heeelt..

syntes det lyder helt ud i skoven selvom jeg altså mærkede det der jeg nu mærkede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså denneher gang mærkede jeg liv i uge 12 ca og det er meget tidligt. Jeg tvivler på at man kan mærke noget, når den endnu ikke har fået arme osv. endnu

Anmeld

18. marts 2010

myprincess

Sig mig er du også på MM og UM? synes jeg får deja vu hehe

Anmeld

18. marts 2010

Misa

jep.. det er jeg.. blir jo nød til at høre forskellige steder..  

på netbaby.dk er der bare en læge der siger man kan mærke det i 8 uge..

Anmeld

18. marts 2010

Misa

Zafir skriver:

Altså denneher gang mærkede jeg liv i uge 12 ca og det er meget tidligt. Jeg tvivler på at man kan mærke noget, når den endnu ikke har fået arme osv. endnu

den har altså allerede arme.. hehe

Anmeld

18. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
ØnskeBabyen2010 skriver:

den har altså allerede arme.. hehe

Jo... LAtså men den er jo stadig et embreyo eller hvordan det staves Sååeee..

Men det er måske din livmoder eller noget?

Anmeld

18. marts 2010

Misa

ja det lyder vildt dumt.. hvis jeg var længere henne ville jeg slet ikke være i tvivl.. for det føltes 100% som liv.. 

Anmeld

18. marts 2010

Misa

ØnskeBabyen2010 skriver:

ja det lyder vildt dumt.. hvis jeg var længere henne ville jeg slet ikke være i tvivl.. for det føltes 100% som liv.. 

Og den bevæger sig jo allerede.. altså jeg er 80% sikker på det er det jeg mærker.. også når det står på netbaby.dk

Blev bare vildt overrasket..

Anmeld

18. marts 2010

Heidi.

ØnskeBabyen2010 skriver:

Og den bevæger sig jo allerede.. altså jeg er 80% sikker på det er det jeg mærker.. også når det står på netbaby.dk

Blev bare vildt overrasket..

Er det 1. gang du er gravid??

Anmeld

18. marts 2010

Muffinmus

Ikke for at ødelægge dine idder, men det er helt 100 % IKKE liv du mærker...

Det er fis at  man kan mærke det fra uge 8, det er fysisk umuligt at mærke et barn der, det er stadigt et fuldstændigt blødyr med så små lemmer at du hverken kan mærke arme eller ben. Det lille bitte foster du bærer nu er så godt gemt i fostervand at du føler INTET.

Fik af vide af 2 læger på SH at det var fysisk umuligt at mærke liv før efter uge 10-11 uge. MEn at de bobler man kan få dernede føles MEGET som rigtigt liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.