Snøft.... Trænger til at lukke l... ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Mutti2

For knap 7 mdr siden var jeg ved lægen pga. træthed.

Jeg går derfra med en besked om at jeg er gravid ca. 2 mdr henne!!

Det var med en fyr der ikke kunne bestemme sig for om han ville være kærester eller ej, og dagen for inden havde vi været seksuelt sammen igen.

Jeg var i det hele taget i en meget dårlig periode. Men ønsket om et barn mere fyldte alligevel super meget i min bevisthed. Så det var klart at jeg var lykkelig, selv om situationen ikke lige var den bedste!!

Om aftenen ringede jeg til "faderen" og bad ham komme forbi, for jeg ville snakke med ham!! Han blev mistroisk og ville vide hvad der foregik. Efter lang tids diskussion fik han mig overtalt til at sige det over mobilen.

Hans reaktion var: "jeg ringer lige senere".

Jeg har lidt svært ved at huske det hele i detaljer for det var følelsesmæssigt meget hårdt for mig.

Han ringede kl halv 2 om natten, fordi han ville snakke, han havde tænkt over det. Vi diskuterede rigtigt længe.

Om morgenen vågner jeg i en stor blodpøl, og inden jeg får set mig om, ender jeg ved læge osv.

Jeg mistede barnet  

Han har efterfølgende meldt ud at han havde taget beslutningen  om at være der for os, og barnet. Hans højeste ønske er at blive far, og i en alder af 34 har han stadig ikke fundet en kvinde, og føler sig presset!!

Vi har ikke haft noget sammen siden!!

Ugen efter kommer min moster og fortæller at hun er gravid.... sørme med den samme terminsdato!!

Hun er sat til kejsersnit på mandag, og jeg kan bare ikke være glad på hendes vegne.

Jeg føler ikke den mindste glæde over at de skal være forældre igen!! Det skyldes nok mest af alt, at jeg ved det kunne have været mig selv!! Men også at moderen stadig ikke er kommet over den fødsels dep. hun fik ved den 1. for 4 år siden! Så derfor synes jeg måske ikke de var klar til nr. 2 nu!

Jeg har ikke tænkt mig at lyk-ønske dem, eller komme forbi og se den lille.... mit hjerte vil ikke kunne klare det!!

Jeg ved at jeg er en forfærdelig person pga. dette. Men samtidig ved jeg også at jeg er en fantastisk mor, og ville have kærlighed nok til 5 børn.... Så hvorfor skal jeg opleve sådan noget når det alligevel ikke var min tur!!

Jeg nåede jo knap nok at blive ordentligt glad, før det blev revet fra mig igen!!

Og hvorfor skal det ramle sammen med min mosters graviditet!!!!

Undskyld, men jeg skulle lige ud med det, så jeg ikke brænder inde med det, og det ender med at gå ud over Milla-Victoria!!

Knus en meget trist Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er fuldstændig naturligt, at man kan have svært ved at føle glæde over sådanne ting, når man selv har været igennem noget grumt og samtidig skal føle glæde på andres vegne over det samme...

Jeg har jo længe gået med en følelse af at jeg bare ikke kunne HAVE at alle andre end MIG blev gravide med sunde børn og jeg først skulle igennem det med spunken og derefter min sa...

Men desværre er det sådan. - Og naturligvis er det svært at føle super meget overskud, når man bare rigtig gerne ønsker at være i skoene selv.

Jeg er sikker på at du vil komme til at holde af din kusine, det kan bare være at der går lidt længere tid end 'beregnet'

Stort kram!!  - og samtidig også stor tilhænger af at lukke lort ud, hvis man har brug for det... Det er sundt!!

Anmeld

18. marts 2010

BinaMor

helt enig med zafir.

det hele skal nok gå. det er iorden at være lidt negativ lige nu. du mistede jo noget hun får. og det betyder jo ikke du ikke kan lide deres barn. men det er jo glæden over at få et barn du føler dig "snydt" for.

det gør mig ondt at du har det skidt. men det hele skal nok gå. og du har jo en smuk datter at kramme dig ind til nu

Anmeld

18. marts 2010

oo

åh for søren da også  det er superstærkt at du er ærlig omkring dine følelser og du skal gøre det du skal gøre for at beskytte dig selv, så du fortsat kan være en fantastisk mor for din lille pige

Anmeld

18. marts 2010

otlitrom

Sikken en historie Flot at du tør sige det!

Jeg ved ikke helt, hvordan det er. Men jeg sammenligner det lidt med os, der ikke kan blive gravide, som bliver misundelige, når andre gør. Dit er bare ti gange værre, for du var gravid og mistede det du ønskede og holdt af!!

Det er stærkt at du kan sige det, og læs du bare alt det af som du kan.

Du er en sej kvinde, og uden tvivl en god mor for din datter!!!

Anmeld

18. marts 2010

Corn

Du må gerne føle dig øv...

Jeg står i den modsatte situation. Min veninde var gravid og mistede, så blev jeg gravid og det gjorde hun også, og jeg skyndte mig at fortælle at jeg ventede mig.

Så mistede hun igen...

Så jeg har sagt at hun gerne må være sur og reagere, og hvad der ellers hører med,  når jeg skal føde til sommer, for hun kunne have fået en både før og lige efter mig...

Anmeld

18. marts 2010

Mutti2

Zafir skriver:

Det er fuldstændig naturligt, at man kan have svært ved at føle glæde over sådanne ting, når man selv har været igennem noget grumt og samtidig skal føle glæde på andres vegne over det samme...

Jeg har jo længe gået med en følelse af at jeg bare ikke kunne HAVE at alle andre end MIG blev gravide med sunde børn og jeg først skulle igennem det med spunken og derefter min sa...

Men desværre er det sådan. - Og naturligvis er det svært at føle super meget overskud, når man bare rigtig gerne ønsker at være i skoene selv.

Jeg er sikker på at du vil komme til at holde af din kusine, det kan bare være at der går lidt længere tid end 'beregnet'

Stort kram!!  - og samtidig også stor tilhænger af at lukke lort ud, hvis man har brug for det... Det er sundt!!

1000 tak skal du have. Det var lige hvad jeg havde brug for at høre. Var nervøs for at det egentligt var forbudte følelser jeg rendte rundt med!!

Jeg så i går at hun offentligt gjorde på facebook at de skulle have kejsersnit på mandag!! Og jeg har virkeligt ingen kommentarer til det!!

Jeg håber virkeligt snart at jeg kan give slip på det!! Men det her er bare lige en øm periode!! Og så er det da slet ikke fair at jeg skal se det her barn vokse op, og konstant gå og tænke "det kunne have været mit barn der var så gammel".

Jeg fik en "påtvungen" abort i 2003, og det nager mig stadigt!!  Jeg håber bare at det her går hurtigt over!

Tak for dit svar

Anmeld

18. marts 2010

Mutti2

gabriellasmor skriver:

helt enig med zafir.

det hele skal nok gå. det er iorden at være lidt negativ lige nu. du mistede jo noget hun får. og det betyder jo ikke du ikke kan lide deres barn. men det er jo glæden over at få et barn du føler dig "snydt" for.

det gør mig ondt at du har det skidt. men det hele skal nok gå. og du har jo en smuk datter at kramme dig ind til nu

Også 1000 tak for dit svar.

Det er så dejligt at blive bekræftet i at jeg ikke er unormal fordi jeg føler sådan med det!!

Ja, hun får også en masse ekstra kram lige for tiden

Knus

Anmeld

18. marts 2010

Mutti2

Tjuhl skriver:

åh for søren da også  det er superstærkt at du er ærlig omkring dine følelser og du skal gøre det du skal gøre for at beskytte dig selv, så du fortsat kan være en fantastisk mor for din lille pige

Tak for det

Ja, af en eller anden grund har jeg ingen kvaler for at åbne mig herinde!! I er jo nogle super dejlige mennesker. Mine veninder forstår ikke at jeg kan være ked af noget der er sket "for så lang tid siden" og min familie ved intet...

Så jeg ved virkeligt ikke  hvad jeg skulle gøre uden jer

Tak søde

Anmeld

18. marts 2010

Mutti2

kitty skriver:

Sikken en historie Flot at du tør sige det!

Jeg ved ikke helt, hvordan det er. Men jeg sammenligner det lidt med os, der ikke kan blive gravide, som bliver misundelige, når andre gør. Dit er bare ti gange værre, for du var gravid og mistede det du ønskede og holdt af!!

Det er stærkt at du kan sige det, og læs du bare alt det af som du kan.

Du er en sej kvinde, og uden tvivl en god mor for din datter!!!

Tak søde.

Nu håber jeg ikke at jeg siger noget stødende på nogen måde!! Men ja jeg mistede noget, desværre nåede jeg jo ikke rigtigt at glæde mig! Men det jeg føler der er værst, er at jeg ved hvad jeg går glip af!! Jeg ved hvor fantastisk det er at få et lille barn. Og det knuser mit hjerte

Jeg havde noget jeg ikke nåede at værdsætte, og jeg bar det i min mave i flere uger, uden at vide det!!

Jeg håber så inderligt at det snart lykkedes for jer, at i får den samme helt igennem fantastiske lykke ved at få et barn, som jeg selv. Det fortjener i  (selv om jeg ville blive død-jaloux &nbsp

Tak for alle dine søde ord.

I er skisme nogle dejlige mennesker herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.