Et laaangt surt opstød!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

Vinker

TUSIND TAK for jeres opbakning. Hvor er det dejligt at have jer piger i ryggen. Det hjalp så meget på mit humør (selvom jeg stadig er mega vildt meget sur, skuffet og vred...)

Håber bare snart det får en ende så jeg kan komme videre! Hvis det ender med den idiot (tidligere arbejdsgiver) er skyld i jeg ska i karantæne, ikke får mine penge og skal betale tilbage, ja så ska jeg skisme ALDRIG ud og støtte ham i hans butikker. Det er da en ting der er helt sikkert, men jeg vil da med fryd vise mig i Blåvand hvis det ender med jeg får det jeg har ret til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Vinker

ka-ri-na skriver:

argh.... sikke en gang fis!

jeg kan godt forstå du måtte ud med det... Ja jeg er lidt forarget, både over din tidl. arb. giver, men også over din fagforening... hvilken een er det i øvrigt?

Du er da på ingen måde selvforskyldt ledig, og hvor skulle du vide fra at du ville blive fyret hvis ikke du sagde ja til at blive flyttet?

hvorfor kunne du ikke få lov at tale med hende som har sagen? er hun på ferie eller kursus? ellers er det da ikke meningen der går een uge! Jeg forstår godt din frustration søde!

Min fagforening er HK. Hende jeg skulle ha snakket med var på sit kontor, men tror hun på det tidspunkt sad i møde, men synes skisme det er dårligt at de ikke kunne bede hende om at ringe mig op senere på dagen så. Men det viser vel bare at de ikke ser min sag som værende ret vigtigt.... Troede de var på min side

Håber inderligt bare at det hele ender godt. At jeg får det jeg har krav på og IKKE skal i karantæne. Jeg blir splitter ragende rasende hvis jeg skal til at betale dagpenge tilbage. Åååh hvor jeg dog er gal på mig selv over at jeg skrev under på det med at jeg havde takket nej til at blive rykket i Coast. Men jeg handlede jo i god tro om at det ikke kunne give sådanne følger.... Rikke skriv ALDRIG under på noget en anden gang!!!

Anmeld

19. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Min fagforening er HK. Hende jeg skulle ha snakket med var på sit kontor, men tror hun på det tidspunkt sad i møde, men synes skisme det er dårligt at de ikke kunne bede hende om at ringe mig op senere på dagen så. Men det viser vel bare at de ikke ser min sag som værende ret vigtigt.... Troede de var på min side

Håber inderligt bare at det hele ender godt. At jeg får det jeg har krav på og IKKE skal i karantæne. Jeg blir splitter ragende rasende hvis jeg skal til at betale dagpenge tilbage. Åååh hvor jeg dog er gal på mig selv over at jeg skrev under på det med at jeg havde takket nej til at blive rykket i Coast. Men jeg handlede jo i god tro om at det ikke kunne give sådanne følger.... Rikke skriv ALDRIG under på noget en anden gang!!!

ja selvfølgelig skrev du under, du vidste jo ikke du ville blive fyret hvis du skrev under!!

jeg har også HK, og de har bare været super gode! jeg får lov at blive ringet op hver gang... men det var også i forbindelse med graviditet jo, så måske de prioriterer det højere?

jeg synes ikke det er fair du skal vente en hel uge....

Anmeld

19. marts 2010

Vinker

ka-ri-na skriver:

ja selvfølgelig skrev du under, du vidste jo ikke du ville blive fyret hvis du skrev under!!

jeg har også HK, og de har bare været super gode! jeg får lov at blive ringet op hver gang... men det var også i forbindelse med graviditet jo, så måske de prioriterer det højere?

jeg synes ikke det er fair du skal vente en hel uge....

Jeg skrev faktisk først under den dag jeg blev fyret - dvs 2 min efter jeg var blevet fyret, men på sedlen står der kun følgende:

Tillæg til opsigelse:

Rikke Hansen er inden opsigelse blevet tilbudt samme stilling i en anden Coast butik, hvilket Rikke selv har takket nej til.

Men jeg kunne ikke se noget forkert i at skrive under. Det var jo ikke fordi de sagde til mig at jeg ikke kunne være i børnebutikken, men at jeg kunne få et stilling i Coast butikken... nej jeg blev spurgt om jeg havde lyst til at komme i den anden butik hvortil jeg takkede nej og ca 1 uge efter blev jeg fyret - Jeg ser ikke umiddelbart et sammenhæng. Dog vidste vi godt at der nok var 1 der ville blive fyret, men fordi jeg takkede nej til at blive flyttet betød jo ikke at det skulle være mig der blev fyret. Jeg var faktisk sten sikker på at det var hende vi har brokket os så meget over der blev fyret, men nej nej... at de så efterfølgende har indrømmet overfor mig at det var den forkerte de har fyret kan jeg ligesom ikke bruge til noget nu

Anmeld

19. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Jeg skrev faktisk først under den dag jeg blev fyret - dvs 2 min efter jeg var blevet fyret, men på sedlen står der kun følgende:

Tillæg til opsigelse:

Rikke Hansen er inden opsigelse blevet tilbudt samme stilling i en anden Coast butik, hvilket Rikke selv har takket nej til.

Men jeg kunne ikke se noget forkert i at skrive under. Det var jo ikke fordi de sagde til mig at jeg ikke kunne være i børnebutikken, men at jeg kunne få et stilling i Coast butikken... nej jeg blev spurgt om jeg havde lyst til at komme i den anden butik hvortil jeg takkede nej og ca 1 uge efter blev jeg fyret - Jeg ser ikke umiddelbart et sammenhæng. Dog vidste vi godt at der nok var 1 der ville blive fyret, men fordi jeg takkede nej til at blive flyttet betød jo ikke at det skulle være mig der blev fyret. Jeg var faktisk sten sikker på at det var hende vi har brokket os så meget over der blev fyret, men nej nej... at de så efterfølgende har indrømmet overfor mig at det var den forkerte de har fyret kan jeg ligesom ikke bruge til noget nu

uh jeg håber du får ret...

på papiret står der dog tillæg til opsigelse, studsede du ikke over det?

sådan en udspekuleret nar

Anmeld

19. marts 2010

Vinker

ka-ri-na skriver:

uh jeg håber du får ret...

på papiret står der dog tillæg til opsigelse, studsede du ikke over det?

sådan en udspekuleret nar

Næh, det tænkte jeg faktisk ikke yderligere over....  Tror ikke jeg tænkte ret meget den dag. Jeg accepterede bare at han fyrede mig og gjorde hvad han bad mig om. Troede ikke han ville sætte mig i denne klemme

Anmeld

19. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Næh, det tænkte jeg faktisk ikke yderligere over....  Tror ikke jeg tænkte ret meget den dag. Jeg accepterede bare at han fyrede mig og gjorde hvad han bad mig om. Troede ikke han ville sætte mig i denne klemme

det er noget møg!

jeg håber du får ret!

Anmeld

19. marts 2010

Vinker

ka-ri-na skriver:

det er noget møg!

jeg håber du får ret!

TAK

Anmeld

19. marts 2010

lion

Sikke en røv af en chef.

Jeg håber at din fagforening er på din side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.