ka-ri-na skriver:
ja selvfølgelig skrev du under, du vidste jo ikke du ville blive fyret hvis du skrev under!!
jeg har også HK, og de har bare været super gode! jeg får lov at blive ringet op hver gang...
men det var også i forbindelse med graviditet jo, så måske de prioriterer det højere?
jeg synes ikke det er fair du skal vente en hel uge....
Jeg skrev faktisk først under den dag jeg blev fyret - dvs 2 min efter jeg var blevet fyret, men på sedlen står der kun følgende:
Tillæg til opsigelse:
Rikke Hansen er inden opsigelse blevet tilbudt samme stilling i en anden Coast butik, hvilket Rikke selv har takket nej til.
Men jeg kunne ikke se noget forkert i at skrive under. Det var jo ikke fordi de sagde til mig at jeg ikke kunne være i børnebutikken, men at jeg kunne få et stilling i Coast butikken... nej jeg blev spurgt om jeg havde lyst til at komme i den anden butik hvortil jeg takkede nej og ca 1 uge efter blev jeg fyret - Jeg ser ikke umiddelbart et sammenhæng. Dog vidste vi godt at der nok var 1 der ville blive fyret, men fordi jeg takkede nej til at blive flyttet betød jo ikke at det skulle være mig der blev fyret. Jeg var faktisk sten sikker på at det var hende vi har brokket os så meget over der blev fyret, men nej nej... at de så efterfølgende har indrømmet overfor mig at det var den forkerte de har fyret kan jeg ligesom ikke bruge til noget nu 
Anmeld