"jeg elsker dig"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

Bavianis

Gregers sagde det efter 1 md, og jeg måtte tilslutte mig

Havde været lidt tilbageholden, da min ex først sagde det efter 6 mdr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Mathilde

Jeg tror vi havde været sammen ca. ½ år da jeg sagde det som den første...og sagde at han ikke skulle sige det igen fordi jeg ikke ønskede, at han skulle sige det, bare fordi jeg gjorde.

Han ringede dog til mig senere på dagen og sagde "Jeg elsker også dig"

Nu siger han det flere gange om dagen og synes faktisk at det er for meget og føler at det bliver en vane og mister sin betydning en smule. Jeg siger det faktisk aldrig først mere...

Anmeld

18. marts 2010

Chalala85

Vi havde været sammen i præcis 7 mrd og 4 dage.. det var lige efter min fødselsdag. Vi lå i sengen og så kiggede Tim på mig, kyssede mig kiggede igen på mig og sagde JEG ELSKER DIG.. mit flotte svar var så, hvad sagde du!? haha flot.. men jeg gengældte det med det samme

Anmeld

18. marts 2010

FrkC

Jeg tror der gik 3-4 mdr  Det var Kasper der sagde det først, blev helt forfjamsket  Men sagde det tilbage, for det var lige præcis sådan jeg følte det  

Idag siger vi det hver dag og ofte mange gange om dagen.. Og mener det hver gang, vi siger måske ik lige "jeg elsker dig" hver gang.. Nogle gange bliver det til "jeg sys du er meget sød" eller "jeg kan egentlig godt lide dig"

Camilla, som sys hun har en sød kæreste

Anmeld

18. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Han sagde det først... Så vidt jeg husker var han halvsnaldret og det var 2 mrd efter vi mødte hinanden, og vores 4. møde (eftersom vi boede i hver vores land)... Og jeg sagde det tilbage med det samme...

Anmeld

18. marts 2010

Maddox

Her var det også kæresten som sagde det først, efter bare et par uger.. Jeg var lidt mere tilbageholden og svarede "Jeg er også helt vild med dig"  Efter et par mdr. turde jeg også sige det til ham.

Vi har nu været sammen i godt 9 år og jeg er ikke længere i tvivl om, at jeg elsker ham, eller omvendt - derfor går vi ikke og siger det til hinanden hver eneste dag, for det må ikke blive en vane. Jeg siger det, når det er den følelse som fylder mest inde i mig, og ikke fordi jeg SKAL sige det  f.eks inden vi går i seng  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.