"jeg elsker dig"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

betski

Hvornår sagde I de 3 berømte ord til jeres partner, hvor længe havde I været sammen, og var det noget du havde planlagt at sige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Corn

Jeg siger det ikke, fordi jeg ikke kan

Men sådan er jeg... Kan sagtens sige det til ungerne..

Tror jeg er bange for svigt, men min mand synes der er sport i jævnligt at spørge om jeg elsker ham... Så ved han jeg bliver helt tavs og snakker udenom

Vi har vistnok været sammen 8-9 år

Anmeld

18. marts 2010

Mira0911

Puha tror der et ½ år før vi sagde det til hinanden...

Er slet ikke god til at sige det i hverdagen...

Anmeld

18. marts 2010

BinaMor

et par uger..

Anmeld

18. marts 2010

Corn

MoarJ skriver:

Er slet ikke god til at sige det i hverdagen...

Man skal vel også passe på at det ikke bliver sådan en hverdags ting. Sådan noget man bare siger, for at sige noget...

Anmeld

18. marts 2010

Maise

duddi. skriver:

Hvornår sagde I de 3 berømte ord til jeres partner, hvor længe havde I været sammen, og var det noget du havde planlagt at sige?

Jeg lærte min kæreste at kende for 5 år og 4 måneder siden. Han sagde han elskede mig ca. efter 6-8 uger. Jeg måtte sige til ham at jeg ikke kunne få de ord ud af min mund endnu og det sårede ham jo dybt, så i en brandert sagde jeg det til ham et par uger efter selvom jeg egentlig ikke mente det, men ville jo ikke miste ham, for var glad for ham, Men når man er blevet såret før er man varsom med de ord.

Tror inderst inde at jeg første mente det efter 3-4 måneder. Husker det ikke helt, det er et tillidsforhold der skulle opbygges pga. tidl. dårlige erfaringer. Så egentlig dumt af mig at lyve overfor ham så, hmmm.

Idag har vi en lille pige Clara på 11 uger, har papir på hinanden, dog ikke gift og elsker hinanden meget højt.

kh Maise

Anmeld

18. marts 2010

Mira0911

Macaab skriver:

Man skal vel også passe på at det ikke bliver sådan en hverdags ting. Sådan noget man bare siger, for at sige noget...

Nemlig... Jeg tror jeg siger det en gang om ugen...

Anmeld

18. marts 2010

Corn

Jeg vil lige tilføje, at vi er gift og jeg derfor heller ikke ser den store grund til at fortælle at jeg elsker ham...

Hvis ikke havde jeg ikke giftet mig med ham... Det har han ikke penge nok til

Anmeld

18. marts 2010

otlitrom

Der gik 5-6 uger. Jeg havde tænkt på det i nogle dage, for jeg følte virkelig at vi var nået dertil.. Men ville stadig ikke skræmme ham med mine følelser. Det var jo egentlig stadig meget nyt. Men han kom sgu først Vi pjattede, og snakkede om mig som "en pige han havde mødt. Hun var meget smuk, og han havde det så godt, når han var i nærheden af hende.." Og til sidst sagde han "Jeg elsker den pige..." Og så havde han jo ligesom sagt det.. Og jeg græd af glæde

Det er 4½ år siden nu. alle de minder!

Vi siger det hver dag. Inden vi tager afsted om morgenen, og inden vi lægger os til at sove. Tiden derimellem bliver det ikke brugt så meget.

Anmeld

18. marts 2010

Tullebobs

Jeg tror faktisk kun, at vi havde kendt hinanden i ca. tre uger Det var så også der, at vi flyttede sammen - og vi går mod vores 11. år sammen...

Vi siger det tit herhjemme - og jeg får også jævnligt lige en sms, hvor der bare står 'elsker dig smukke' - det viser, at han lige kom til at tænke på mig, mens han er på arbejde eller hvor nu han er. Og det kan jeg ALDRIG få nok af  

Men jeg tænker også, at det at bruge de ord og hvor meget man gør, måske hænger nøje sammen med, hvad man er vokset op med. Jeg elsker dig, sagde min mor og mormor til mig dagligt ( der er ingen af dem der lever mere) og det giver jeg gerne videre til min familie Hvorimod jeg aldrig har hørt min far sige 'jeg elsker dig', det gjorde man ikke i hans barndomshjem. Jeg tvivler ikke på hans kærlighed, men synes faktisk at det er lidt synd for ham, at han er sådan en 'knudemand'...

Nå hov det blev da vist en længere historie.

Kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.