Fleregangs mødre - aldersforskel på søskende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2008

Tut

Birgitte (ny mor) skriver:

Birgitte (ny mor) skriver:

Der er 15 måneder imellem mine drenge ;)
kh Birgitte

Øhh, det ved du jo godt - var vist lidt hurtig på tasterne :P

Hehe, ja dig kender jeg jo godt :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2008

A.

hej venter god nok min første men min søns far har 3 børn i forvejen de er 3 år 2 år og 1 år og så nu om 3 dage (det håber jeg da) kommer den lille så er det 1 år forskel mellem dem og det kan være hård nogen gang :$ men man ta´det som det kommer..(L)

Anmeld

26. maj 2008

3rollinger

Hejsa

Der er 22 mdr mellem mine to boern. Jeg synes det er en god aldersforskel men det er uden tvivl rigtig haardt, isaer indtil den mindste kan gaa selv. Vi overvejer at faa en til og der har jeg valgt at vente saa aldersforskellen ihvertfald bliver 3 aar, men det er jo saa ogsaa nummer 3 barn.

Jeg ville nok faa de to foerste med samme aldersforskel hvis jeg skulle goere det igen, altsaa, jeg fortryder ikke.

Held og lykke.

Trine

Anmeld

27. maj 2008

Anna-Rosa

3 år imellem vores piger, og det har selvfølgelig passet helt perfekt her (Det havde det sikert også hvis der havde været fem år imellem, eller 13 mdr.;))

Anmeld

27. maj 2008

Solsikke

Hej. Jeg har to børn og en på vej her d. 13-6. Min datter er fra 97' , min søn fra 03' og så en nu her i 08'. Jeg ville godt have haft dem tætter på hinanden men har ikke så let ved at blive gravid. Hvis man selv synes at man er parat til at få børn hurtig efter hinanden synes jeg så absolut at man skal gøre det..

Anmeld

27. maj 2008

smokie

Hej jeg har 3 børn og en i vente og den 1 er fra 96 og den 2 fra 98 og den 3 fra 2006 og jeg skal føde i now jeg tror ikke man skal spørge om hvor lang tid der skal være imellem ens børn og hvad der er bedst jeg tror man skal gøre det når man føler at nu er man parat for man vil alligevel gå og tænke på det hele tiden at man gerne vil være forældre igen

(H) Smokie

P.S og man skal jo huske på at børn kommer når de vil og tit ikke når vi gerne vil have det ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.