Vi har i dag fået af vide, at vi har fået bevilliget socialpædagogisk friplads. Dvs. vi får pengene tilbage, som vi har betalt for Emmas dagpleje, og skal ikke betale det fremover.
Det har bare lettet en stor byrde fra vores skuldre. Nu har vi lidt flere penge i det daglige, og det var tiltrængt.
Jeg søgte om det både pga. økonomien, men osse pga. min socialfobi. Jeg ønsker at Emma skal ud og "opleve" sammen med andre børn, så hun ikke har så stor risiko for at ende som mig...og det mente de heldigvis osse.
Nu håber jeg bare, at vi er lige så heldige, at finde en god lejlighed nede ved jorden, som passer til vores behov... Vi har muligvis allerede en i baghånden, men der skal laves om og diverse inden...men vi bliver ringet op, når de ved hvad den kommer til at koste... Så please kryds fingre for at det bliver til noget... Vi har SÅ meget brug for en anden lejlighed!!!
Og så fejrede vi lige dagen lidt med at købe et legekøkken til Emma som var sat ned fra 400,- til 200,- og et stort lægesæt, som vi gav en skaldet 20'er for... Vildt så meget vi kunne få for de penge!!
Og hvor blev hun bare glad. Hun stod og klappede i hænderne og vrikkede med numsen af glæde... Hehe. 
Anmeld