Jeg er bare så lettet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Bondepigen

Vi har i dag fået af vide, at vi har fået bevilliget socialpædagogisk friplads. Dvs. vi får pengene tilbage, som vi har betalt for Emmas dagpleje, og skal ikke betale det fremover.

Det har bare lettet en stor byrde fra vores skuldre. Nu har vi lidt flere penge i det daglige, og det var tiltrængt.

Jeg søgte om det både pga. økonomien, men osse pga. min socialfobi. Jeg ønsker at Emma skal ud og "opleve" sammen med andre børn, så hun ikke har så stor risiko for at ende som mig...og det mente de heldigvis osse.

Nu håber jeg bare, at vi er lige så heldige, at finde en god lejlighed nede ved jorden, som passer til vores behov... Vi har muligvis allerede en i baghånden, men der skal laves om og diverse inden...men vi bliver ringet op, når de ved hvad den kommer til at koste... Så please kryds fingre for at det bliver til noget... Vi har SÅ meget brug for en anden lejlighed!!!

Og så fejrede vi lige dagen lidt med at købe et legekøkken til Emma som var sat ned fra 400,- til 200,- og et stort lægesæt, som vi gav en skaldet 20'er for... Vildt så meget vi kunne få for de penge!!

Og hvor blev hun bare glad. Hun stod og klappede i hænderne og vrikkede med numsen af glæde... Hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Skouboe

Hvor ER det dejligt for jer - stort tillykke

Jeg LOVER at krydse alt hvad krydses kan... 

Freja fik et køkken af bedstemor og bedstefar i julegave og det er bare det bedste, så jeg er sikker på at det også fortsætter med at være et hit hjemme hos jer.

Anmeld

17. marts 2010

Skouboe

Og totalt uden sammenhæng med noget som helst...

Jeg sad lige og snusede i dine fotoalbums, og hvor ER Emma altså bare skøn...

Anmeld

17. marts 2010

Bondepigen

Skouboe skriver:

Hvor ER det dejligt for jer - stort tillykke

Jeg LOVER at krydse alt hvad krydses kan... 

Freja fik et køkken af bedstemor og bedstefar i julegave og det er bare det bedste, så jeg er sikker på at det også fortsætter med at være et hit hjemme hos jer.

Tusind tak, det er bare så dejligt! Èn ting mindre at bekymre sig om!

Tak for de krydsede fingre... det ville være så skønt at flytte. Jeg er SÅ træt af vores nuværende lejlighed...

Ja, jeg tror osse hun kommer til at bruge sit køkken rigtig meget... Så kan det være, hun kan lade være med at rode alt ud af vores skabe i køkkenet...

Anmeld

17. marts 2010

Bondepigen

Skouboe skriver:

Og totalt uden sammenhæng med noget som helst...

Jeg sad lige og snusede i dine fotoalbums, og hvor ER Emma altså bare skøn...

Tusind tak!  

Anmeld

17. marts 2010

Skouboe

bondepigen skriver:

Tusind tak, det er bare så dejligt! Èn ting mindre at bekymre sig om!

Tak for de krydsede fingre... det ville være så skønt at flytte. Jeg er SÅ træt af vores nuværende lejlighed...

Ja, jeg tror osse hun kommer til at bruge sit køkken rigtig meget... Så kan det være, hun kan lade være med at rode alt ud af vores skabe i køkkenet...

Nej, nej - nu kan hun rydde BÅDE sit eget køkken og jeres.. det er det der er hele sporten i det... 

Anmeld

18. marts 2010

Bondepigen

Skouboe skriver:

Nej, nej - nu kan hun rydde BÅDE sit eget køkken og jeres.. det er det der er hele sporten i det... 

Ja selvfølgelig.  Bare hun selv vil rydde op igen!

Anmeld

18. marts 2010

JustAnotherName

Ej, hvor skønt!! Fedt for Jer 

Anmeld

18. marts 2010

TbCp

Hvad vil socialpædagogisk friplads sige? Det tror je aldrig jeg har hørt før.

Men ihverfald rigtig dejligt for jer

Håber i finder en super lejlighed!

Anmeld

18. marts 2010

Barbamama

SKØNT altså!!!!! Det lyder som om det var en god dag i går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.