Nogen der vil?? (Ik for sarte sjæle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

LouiseNielsen

Zette skriver:

Hold da op ellers prøv med et håndklæde imellem lårene og computeren...

Eller spil lidt tetris på telefonen... det har jeg hørt skulle være godt

Ja tlf er også et hit under toilet besøg.... Ihh sikke en hyggelig samtale vi to dog har os! At udveksle toilet erfaringer kan man ikke med hvem som helst....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

LouiseNielsen

Chalala85 skriver:

Uha jeg havde det 4 dag i rap og så blev jeg sat igang efter mir vand var gået

Og så lige det der lækre lavment.. som om jeg ikke havde siddet nok på tronen og så med veer hehe

Ihh nu bliver jeg jo lidt spændt.... Min Jm sagde godt nok idag at han godt nok også stod langt nede i mit bækken nu, så... Og har som jeg skrev før rigtig mange plukveer....

Anmeld

17. marts 2010

Mathilde

Ja jeg fik rigtig dårlig mave da jeg var 39+4 og dagen efter fødte jeg min datter

Anmeld

17. marts 2010

Chalala85

LouiseLarsen skriver:

Ihh nu bliver jeg jo lidt spændt.... Min Jm sagde godt nok idag at han godt nok også stod langt nede i mit bækken nu, så... Og har som jeg skrev før rigtig mange plukveer....

Ihhh det kan være du snart får din dreng i armene  jeg krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

17. marts 2010

Bare mig..

Uha hvor jeg kender det. Min mave er helt ude og "skide" for tiden. De sidste fem dage ca har det været sådan. Normalt kan der gå nogen dage imellem jeg skal ordentlig på wc, men her de sidste par dage har jeg været der flere gange om dagen... Og det er ikke hård mave. -Tværtimod!!

Anmeld

17. marts 2010

Bare mig..

Okay, havde ikke lige læst de andres svar, inden jeg selv skrev, så nu bliver jeg da en smule nervøs, eftersom mine toitelbesøg lyder lidt som dine... :/ Jeg er kun i uge 33 imorgen så hun må da egentlig gerne lige blive derinde noget tid endnu... :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.