Nogen der vil?? (Ik for sarte sjæle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

LouiseNielsen

Købe en ordenlig omgang RACER MAVE???

Er virkelig billig til salg..... Har heldigvis fundet ud af at hvis jeg stiller min computer på vasketøjskurven så kan det lige passe i højden, så jeg ik sidder og keder mig... Er normalt imod at have computer med når man er på wc, men i visse situiationer er det for kedeligt ikke at have den med... Gg!

Lider normalt af forstoppelse, men skal lige love for at det de sidste dage har taget en drejning, hvorfor mon det pludselig kommer her 36+4 uger henne i graviditeten, andre som oplever maven pludselig går amok??

Og av av, det gav min første hæmoride....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Bavianis

Mange herinde har skrevet at de får tynd mave i dagene op til fødsel! Noget med at det er kroppens måde at gøre sig klar (tømme sig).

Sååååeehh - held og lykke!

PS: Max forståelse for PC på toilettet - har selv lidt af forstoppelse, og der kan man bestemt også tilbringe mange kedelige timer på potten, så go for it!

Anmeld

17. marts 2010

smokin

LouiseLarsen skriver:

Er virkelig billig til salg..... Har heldigvis fundet ud af at hvis jeg stiller min computer på vasketøjskurven så kan det lige passe i højden, så jeg ik sidder og keder mig... Er normalt imod at have computer med når man er på wc, men i visse situiationer er det for kedeligt ikke at have den med... Gg!

Lider normalt af forstoppelse, men skal lige love for at det de sidste dage har taget en drejning, hvorfor mon det pludselig kommer her 36+4 uger henne i graviditeten, andre som oplever maven pludselig går amok??

haha flot billede du lige gav mig på nethinden med computeren på kurven! det kunne jeg sku selv have fundet på.

Anmeld

17. marts 2010

oo

nøøøøj! jeg har selv fået vandmave idag...altså virkeig vandmave, det er bare gult lugtevand der render ud  jeg er helt overbevist om, at det er fordi jeg startede på kalk + d-vitamin tabletter igår....første runde startede nemlig ca en time efter de var slugt

men jeg har fået læst en masse af pensum til mit ene fag på potten, så det er da godt for noget, i det mindste

Anmeld

17. marts 2010

Chalala85

LouiseLarsen skriver:

Åhhh kan jeg også huske jeg havde inden Mikkel skulle til verdern.. nøj det er øv

Håber du klare den og krydser for der måske snart sker noget

Anmeld

17. marts 2010

LouiseNielsen

Zette skriver:

haha flot billede du lige gav mig på nethinden med computeren på kurven! det kunne jeg sku selv have fundet på.

Hehe ja sikkert du kunne..... Men har før prøvet at få et brandmærke på mit lår af computeren fordi den bliver for varm under bunden, så er man nød til at finde på alternativer.... hehe

Anmeld

17. marts 2010

NoName

LOOL, ja undskyld, men kan lige se det får mig med computeren på toilettet...

Meen jeg kunne også selv finde på det...

fingre for at racer-maven er et tegn på at du endelig snart får lille manden i armene...

herfra og go bedring/held og lykke (ta den der passer bedst)

NoName 21+0

Anmeld

17. marts 2010

LouiseNielsen

Chalala85 skriver:

Åhhh kan jeg også huske jeg havde inden Mikkel skulle til verdern.. nøj det er øv

Håber du klare den og krydser for der måske snart sker noget

Hvor længe inden havde du det?? Jeg havde det også den anden dag, og får bare de vildeste plukveer bagefter, og får jeg igen nu.... Så ja tænker da om det mon er fordi der er ved at ske noget?... Selvfølgelig er det langt fra sikkert, men når man normalt kan gå flere dage uden at gå på wc, så kan man jo ik lade være med at tænke når man så pludselig får det lige modsat, når man så også læser om mange får diarre op til fødslen....

Anmeld

17. marts 2010

smokin

LouiseLarsen skriver:

Hehe ja sikkert du kunne..... Men har før prøvet at få et brandmærke på mit lår af computeren fordi den bliver for varm under bunden, så er man nød til at finde på alternativer.... hehe

Hold da op ellers prøv med et håndklæde imellem lårene og computeren...

Eller spil lidt tetris på telefonen... det har jeg hørt skulle være godt

Anmeld

17. marts 2010

Chalala85

LouiseLarsen skriver:

Hvor længe inden havde du det?? Jeg havde det også den anden dag, og får bare de vildeste plukveer bagefter, og får jeg igen nu.... Så ja tænker da om det mon er fordi der er ved at ske noget?... Selvfølgelig er det langt fra sikkert, men når man normalt kan gå flere dage uden at gå på wc, så kan man jo ik lade være med at tænke når man så pludselig får det lige modsat, når man så også læser om mange får diarre op til fødslen....

Uha jeg havde det 4 dag i rap og så blev jeg sat igang efter mir vand var gået

Og så lige det der lækre lavment.. som om jeg ikke havde siddet nok på tronen og så med veer hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.