Teenageforelsket... på den pinlige og lede måde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

Bavianis

Mettemus skriver:

Lad mig med det samme advare - denne tråd er på ingen måde baby- eller graviditetsrelateret!!!

Here goes... I en alder af næsten 25 år er jeg gået hen og blevet teenagefjollet og -forelsket... i Edward Cullen (Twilight??). Jeg er næsten helt flov over mig selv, men synes simpelthen at de bøger og film er helt vildt fantastiske (er eller litteraturstuderende og denne type litteratur er ikke ligefrem det vi bruger mest tid på på uni). Suk....

Er der andre end mig der er hoppet i Twilightfælden og ligepludselig synes, at det da er helt ok med vampyrlitteratur, når han nu er så søøøøø'

Haha! Det skal du da SLET ikke vær flov over!

Min kollega på arbejde er alvorligt forelsket i Edward Cullen! Hun er 34, gift og mor til 2! Hun har læst alle bøgerne så snart de kom ud og set alle filmene. Nu klager hun over et tomrum i sit liv, da der ikke er mere Twilight hun kan konsumere...

Lige bortset fra Edward!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Mettemus

Bavianis skriver:

Haha! Det skal du da SLET ikke vær flov over!

Min kollega på arbejde er alvorligt forelsket i Edward Cullen! Hun er 34, gift og mor til 2! Hun har læst alle bøgerne så snart de kom ud og set alle filmene. Nu klager hun over et tomrum i sit liv, da der ikke er mere Twilight hun kan konsumere...

Lige bortset fra Edward!

Haha! Ej hvor godt  Hvis nogen nogensinde hører mig tale om et tomrum efter Twilight må man gerne skyde mig ved daggry...

Anmeld

18. marts 2010

trine3112

Jeg kan godt følge den forelskelse. Jeg er også selv HELT væk i Twillight bøgerne og synes at Edward Cullen er fantastisk. I filmens verden er jeg mere til Jacob Black - også selvom jeg kan være mor til ham

Anmeld

18. marts 2010

Mettemus

trine3112 skriver:

Jeg kan godt følge den forelskelse. Jeg er også selv HELT væk i Twillight bøgerne og synes at Edward Cullen er fantastisk. I filmens verden er jeg mere til Jacob Black - også selvom jeg kan være mor til ham

Så også lige New Moon igen igår - der er jeg helt sikkert også mest til Jacob... Synes EC er helt forkert i filmene

Anmeld

18. marts 2010

anna-jonas

Må en GAMMEL kone godt blande sig med jer unge..........??? For jeg er da også helt og aldeles skudt på den teenage-agtige måde, i Edward. Vil sige at Jacob kom godt med, i new moon.............og erobrede dette bedstemor-hjerte.

Edward var ikke helt den samme i 2'eren, som i 1'eren...............der var det lige så tv'et dampede herhjemme.

Anmeld

18. marts 2010

Guldet

Mettemus skriver:

Så også lige New Moon igen igår - der er jeg helt sikkert også mest til Jacob... Synes EC er helt forkert i filmene

er new moon kommet på dvd?

Anmeld

18. marts 2010

trine3112

LAURAS MOR skriver:

Den frigives i morgen kl. 23.59 i blockbuster. Så hvis man er vild fan - og ikke for graviditetstræt eller bare vågner midt om natten, så kan man jo daffe ned og leje den

Anmeld

18. marts 2010

Guldet

hihi.. så tror jeg át jeg venter til weekenden  Men tak for oplysningen.. graviditetstræt er jeg dog ikke, men med en datter der konstant er forkølet i denne tid  så natten er hellig i denne tid..

Anmeld

18. marts 2010

Mettemus

LAURAS MOR skriver:

Det var en spansk version... men uden undertekster er det jo ligemeget.

Anmeld

18. marts 2010

Mettemus

Anna-jonas skriver:

Må en GAMMEL kone godt blande sig med jer unge..........??? For jeg er da også helt og aldeles skudt på den teenage-agtige måde, i Edward. Vil sige at Jacob kom godt med, i new moon.............og erobrede dette bedstemor-hjerte.

Edward var ikke helt den samme i 2'eren, som i 1'eren...............der var det lige så tv'et dampede herhjemme.

JA en "gammel" kone må gerne være med - det var præcis det jeg efterlyste  Føler mig i forvejen allerede selv ret gammel i forhold til de 17 år de skal forestille at være i bøgerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.