Teenageforelsket... på den pinlige og lede måde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Mettemus

Lad mig med det samme advare - denne tråd er på ingen måde baby- eller graviditetsrelateret!!!

Here goes... I en alder af næsten 25 år er jeg gået hen og blevet teenagefjollet og -forelsket... i Edward Cullen (Twilight??). Jeg er næsten helt flov over mig selv, men synes simpelthen at de bøger og film er helt vildt fantastiske (er eller litteraturstuderende og denne type litteratur er ikke ligefrem det vi bruger mest tid på på uni). Suk....

Er der andre end mig der er hoppet i Twilightfælden og ligepludselig synes, at det da er helt ok med vampyrlitteratur, når han nu er så søøøøø'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

CS

Hvor er det fantastisk Det skal der bestemt være plads til, må indrømme at jeg ikke er forelsket i ham - meeeeeeeeen har altid været små forelsket i Leonardo DiCaprio, og efter jeg mødte ham i Berlin til verdens præmieren på Shutter Island - uha så har mit teenage  banket på livet løs... og synes det er fantastisk

Anmeld

17. marts 2010

Mettemus

ChristinaS skriver:

Hvor er det fantastisk Det skal der bestemt være plads til, må indrømme at jeg ikke er forelsket i ham - meeeeeeeeen har altid været små forelsket i Leonardo DiCaprio, og efter jeg mødte ham i Berlin til verdens præmieren på Shutter Island - uha så har mit teenage  banket på livet løs... og synes det er fantastisk

Det må altså også være riiiimelig svært ikke at blive teenageforelsket når man står face to face med Leo (havde mega crush på ham i Titanicperioden) - snakkede du med ham????

Anmeld

17. marts 2010

CS

Det må altså også være riiiimelig svært ikke at blive teenageforelsket når man står face to face med Leo (havde mega crush på ham i Titanicperioden) - snakkede du med ham????

Ja jeg var helt fjollet i flere uger.... er det faktisk stadigvæk når jeg kommer til at tænke på det!! Nej fik desværre ikke snakket med ham, men et lille blink med øjet fik jeg  og det var lige før jeg besvimed

Anmeld

17. marts 2010

oo

gok gok! JA! jeg faldt i med begge ben i twilight universet - dog ikke i Edward men i Jacob Black (men med det lange hår, ikke det korte)...YUM!! og så finder man efterfølgende ud af at drengen er 11 år yngre end en selv

jeg så filmen alene og ævlebævlede om den til Søren, så fik jeg den på dvd og så så vi den sammen og dagen efter sad han i sofaen og sagde "skal vi ikke se den igen i aften, jeg er helt forelsket i den!" - megasyret han gik også glad med ind og så 2'eren i biffen

Anmeld

17. marts 2010

DK

Jaaaa Edward Cullen...  Suk suk suk... Jeg er lige kommet hjem fra ferie hvor jeg fik læst alle 4 bøger igen igen.. altså. Man kommer helt ind i det univers og uhhhh ham Edward må godt lægge vejen forbi her!!!

Den nye film kommer d 30/6!!

Anmeld

17. marts 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

gok gok! JA! jeg faldt i med begge ben i twilight universet - dog ikke i Edward men i Jacob Black (men med det lange hår, ikke det korte)...YUM!! og så finder man efterfølgende ud af at drengen er 11 år yngre end en selv

jeg så filmen alene og ævlebævlede om den til Søren, så fik jeg den på dvd og så så vi den sammen og dagen efter sad han i sofaen og sagde "skal vi ikke se den igen i aften, jeg er helt forelsket i den!" - megasyret han gik også glad med ind og så 2'eren i biffen

Sejt med Søren - Jens står helt af! Den eneste måde jeg kan få ham til at være bare en lille bitte ubetydelig smule interesseret er, når han (læs: "jeg") kan få lov til at købe filmene i blue ray og på den måde få sin spritnye ps3 trukket med ind i billedet.

Og hvor jeg elsker at det ikke bare er mig der med det samme en sådan teenageforelskelse er i anmarch giver mig til at regne ud på aldersforskel på det meget berømte hollywood-hunk og mig selv - just in case jeg en dag bliver nødt til at tage stilling til om det virkelig skal være os to eller om han ikke er gammel nok/for gammel til mig

Anmeld

17. marts 2010

Mettemus

DK skriver:

Jaaaa Edward Cullen...  Suk suk suk... Jeg er lige kommet hjem fra ferie hvor jeg fik læst alle 4 bøger igen igen.. altså. Man kommer helt ind i det univers og uhhhh ham Edward må godt lægge vejen forbi her!!!

Den nye film kommer d 30/6!!

Det må han også her... men det skal være Edward C som i bøgerne, ikke som i Robert Pattinson.

Og fedt med dato på næste film... selvom der er laaaaang tid til!

Anmeld

17. marts 2010

Mettemus

ChristinaS skriver:

Ja jeg var helt fjollet i flere uger.... er det faktisk stadigvæk når jeg kommer til at tænke på det!! Nej fik desværre ikke snakket med ham, men et lille blink med øjet fik jeg  og det var lige før jeg besvimed

Det er da også møgfedt - det synes jeg slet ikke du får blæret dig nok med!!

Anmeld

17. marts 2010

CS

Haha, nej det er nok rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.