Chokolade afhængig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

oo

maaaarh! jeg har også psykopat meget lyst til chokolade, men jeg har formået at holde det på et minimum indtil videre fordi jeg tænker rigtig meget på, at jeg jo ikke skal indtage for store mængder koffein...nåhja og så fik jeg en lussing i sidste uge hvor jeg gik choko-amok i selvmedlidenhed og bagefter kastede op og havde racermave resten af aftenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

lillemunk

tinpou skriver:

Det skal du da virkelig ikke have skrupler over for til forskel fra chokoladen så fås det jo nærmere ikke sundere:-)

Smiler har jeg nu heller ikke.... men lugten... mine piger nægter at kysse mig

Anmeld

17. marts 2010

Bayze

lillemunk skriver:

Smiler har jeg nu heller ikke.... men lugten... mine piger nægter at kysse mig

Ja dér modsiger jeg dig ikke - det lugter bare så fææææælt!!

Anmeld

18. marts 2010

Sabsy

LilleMor10 skriver:

Skal helst have min daglige yankiebar  ( staves ) 

Statoil glor noget så underligt på mig når jeg står hver aften i natbukser og skal have en chokoladebar, ( pinligt ) 

Haha!

Jeg tror også jeg har mere styr på Q8's vagtplan end dem der arbejder der.. Jeg ved hvem der står der på de tidspunkter jeg kommer.. Det er altså også pinligt.. :s

Anmeld

18. marts 2010

FruEllingsen

Jeg har også en kæmpe trang til chokolade. nam nam. bare tanken om det. hehe .kan spise det på alle tider af døgnet.

Men kæmper virkelig med at skære ned på det, for efter jeg er blevet sygemeldt er vægten steget lige rigeligt.

Anmeld

18. marts 2010

LilleMor10

SabrinaJuulOlsen skriver:

Haha!

Jeg tror også jeg har mere styr på Q8's vagtplan end dem der arbejder der.. Jeg ved hvem der står der på de tidspunkter jeg kommer.. Det er altså også pinligt.. :s

Kender det  det pinligste er at de alle ved hvem jeg er , ( Christian arbejder der oppe ) hehe

Anmeld

18. marts 2010

Sabsy

LilleMor10 skriver:

Kender det  det pinligste er at de alle ved hvem jeg er , ( Christian arbejder der oppe ) hehe

Hahaha... Den er ikke god..

Jeg kommer til Frederikssund i weekend smid lige dit nummer i min inbakke så må vi lige stikke hovederne sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.