Chokolade afhængig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.814 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Mille84

De sidste par uger i min graviditet, er blevet helt ustyrlig med chokolade, skal have det hver dag Nogle der har det samme måde? og hvad gør man lige ved det??

Emilie 22+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Valle81

Mille84 skriver:

De sidste par uger i min graviditet, er blevet helt ustyrlig med chokolade, skal have det hver dag Nogle der har det samme måde? og hvad gør man lige ved det??

Emilie 22+5

Hejsa:0)

Har altid haft en svaghed for chokolade, men i begge mine graviditeter har denne trang eksploderet.

Jeg spiser chokolade HVER dag, gerne i form af en plade Marabou:0) Ned ryger det bare, uden dårlig samvittighed:0)

Knus

Christina

40+2

Anmeld

17. marts 2010

Mille84

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Har altid haft en svaghed for chokolade, men i begge mine graviditeter har denne trang eksploderet.

Jeg spiser chokolade HVER dag, gerne i form af en plade Marabou:0) Ned ryger det bare, uden dårlig samvittighed:0)

Knus

Christina

40+2

min dårlige samvittighed er der, og har allerede taget de første 8-9 kg på, så frygter lidt det går galt... jeg prøver ikke at have det for meget i huset, men så ryger jeg bare i nutellaen eller pålægchokoladen hvis vi har det liggende, dårlig dårlig vane...

Anmeld

17. marts 2010

CS

Mille84 skriver:

Emilie 22+5

Ja enten så skal du lave nogle begrænsninger eller også så nyder du det  Jeg har ikke haft det som sådan, lidt i perioder over et par dage og så bliver det for meget

Anmeld

17. marts 2010

Loa

Wuhuuu sådan har jeg det med Nutella

Det er altså lyspunktet på min dag... trist men sandt.......

Anmeld

17. marts 2010

Valle81

Mille84 skriver:

min dårlige samvittighed er der, og har allerede taget de første 8-9 kg på, så frygter lidt det går galt... jeg prøver ikke at have det for meget i huset, men så ryger jeg bare i nutellaen eller pålægchokoladen hvis vi har det liggende, dårlig dårlig vane...

Ja så kan jeg godt se det:0)

Jeg har formået kun at tge 2 kilo på og er jo næsten færdig:0)

Anmeld

17. marts 2010

Bayze

Mille84 skriver:

Emilie 22+5

Ååhh kender det! Har ALTID chokoladetrang, HVER dag - gravid eller ej - men har nok givet mere efter for den under graviditeten. Når bassen ankommer om ca 3 uger så må det så bare stoppes igen.

Tror desværre ikke der er noget vidundermiddel - kun standhaftighed kan få bugt med den skønne ´lade

Anmeld

17. marts 2010

LilleMor10

Skal helst have min daglige yankiebar  ( staves ) 

Statoil glor noget så underligt på mig når jeg står hver aften i natbukser og skal have en chokoladebar, ( pinligt ) 

Anmeld

17. marts 2010

lillemunk

Hmmm Chokolade.... dufter trods alt bedere end det jeg har lyst til...
Jeg spiser en dåse torskerogn og en dåse makrel hver dag.... men hvor det smager mig ...

Anmeld

17. marts 2010

Bayze

lillemunk skriver:

Hmmm Chokolade.... dufter trods alt bedere end det jeg har lyst til...
Jeg spiser en dåse torskerogn og en dåse makrel hver dag.... men hvor det smager mig ...

Det skal du da virkelig ikke have skrupler over for til forskel fra chokoladen så fås det jo nærmere ikke sundere:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.