Hvad oplever I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

LISBETH:-)

Ved min sidste graviditet havde jeg rigtig rigtig mange mens. - ligament smerter. Jeg var til en del undersøgelser, og fik beskeden at det bare er fordi babyen jo fylder en del, og kroppen bliver belastet til det yderste.

Jeg havde dem fra ca. uge 34 og fødte 9 dage over tiden, så jeg tror desværre ikke det er fordi fødslen nødvendigvis er ved at gå igang, men blot fordi babyen vokser.

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Gaia

lisbeth2910 skriver:

Ved min sidste graviditet havde jeg rigtig rigtig mange mens. - ligament smerter. Jeg var til en del undersøgelser, og fik beskeden at det bare er fordi babyen jo fylder en del, og kroppen bliver belastet til det yderste.

Jeg havde dem fra ca. uge 34 og fødte 9 dage over tiden, så jeg tror desværre ikke det er fordi fødslen nødvendigvis er ved at gå igang, men blot fordi babyen vokser.

Held og lykke

Ja jeg kender også til ligamentsmerter, men dem havde jeg dog kun den første måned af graviditeten. Men kan jo meget vel være at mens. smerterne stammer fra lille pigens tryk og vægt. Jeg er efterhånden vad at være temmelig stor på mavsen og vores pige blev for 14 dage siden i uge 36 skønnet til at veje omkring 2800 g. Jeg skal til jordemor idag så er spændt på, hvad hun siger om min piges vægt nu .

Anmeld

18. marts 2010

RumlesMor

Det er skægt...jeg sad netop i går og prøvede at forklare min kæreste (som jo selvfølgelig ikke fatter en brik i den her forbindelse) at jeg har mens.lignende smerter. Og at det undrede mig, for det husker jeg slet ikke fra min første graviditet.

Men nu får jeg da bekræftet at det er helt normalt...

Anmeld

18. marts 2010

Gaia

RumlesMor skriver:

Det er skægt...jeg sad netop i går og prøvede at forklare min kæreste (som jo selvfølgelig ikke fatter en brik i den her forbindelse) at jeg har mens.lignende smerter. Og at det undrede mig, for det husker jeg slet ikke fra min første graviditet.

Men nu får jeg da bekræftet at det er helt normalt...

Ja det er rigtig dejligt at høre at andre kender til det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.