Hvad oplever I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.566 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Gaia

Hej

Tænkte på om der var andre der har oplevet/oiplever menstruationssmerter og jag i underlivet, i slutningen af graviditeten? jeg oplevede mens. smerter i starten af graviditeten, men nu hvor jeg er i uge 38 er de begyndt at komme igen. Tænker på om det er plukveer/modningsveer eller hvad? Synes bare ikke maven strammer som folk siger den gør ved plukveer?Jeg oplever vel mens. smerterne sådan lidt on/off. Nogle dage har jeg måske to-tre omgange og andre ingen.

Håber da det er fordi der lige så langsomt er ved at ske noget.

Men kunne godt tænke mig at høre hvad I oplevede/oplever i slut. af graviditeten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

LauraLW

Jeg oplever helt det samme... er nu 40+2 og tror ærlig talt ikke det betyder at baby er på vej lige foreløbigt. Menssmerterne er måske forstadiet til et eller andet, plukveerne m lidt smerter tror jeg er meget normalt og de der jag er nok baby der skubber til noget nerveværk eller moser sig nedad... men man ved selvfølgelig aldrig :-)

Laura

Anmeld

17. marts 2010

Gaia

Umiddelbart så tror jeg heller ikke at mens. smerter betyder at babyen kommer lige rundt om hjørnet, men måske alligevel et tegn på at noget skal ske inden for en overskuelig tidshorisont.

Anmeld

17. marts 2010

LauraLW

Gaia skriver:

Umiddelbart så tror jeg heller ikke at mens. smerter betyder at babyen kommer lige rundt om hjørnet, men måske alligevel et tegn på at noget skal ske inden for en overskuelig tidshorisont.

Det må man da håbe :-)

Anmeld

17. marts 2010

Gaia

Ja Du må forresten have held og lykke med den forhåbentlige snarlige fødsel.

Anmeld

17. marts 2010

Tullebobs

Hejsa

Jeg er 39+5 idag - og har også menslignende smerter. Det er nok kroppen forarbejde til fødslen...

Jeg håber, som du, at det betyder, at vi snart skal føde...

Pøj pøj når du når dertil

Kh Trine

Anmeld

17. marts 2010

LauraLW

Gaia skriver:

Ja Du må forresten have held og lykke med den forhåbentlige snarlige fødsel.

Tak skal du have! og også til dig, det er jo snart :-)

Anmeld

17. marts 2010

Gaia

Rart at høre at I andre også kender til mens. smerter i forbindelse med slut. graviditet.

Ja det er jo også snart...uha jeg er spændt på det :-)

Anmeld

17. marts 2010

Gaia

Tullebobs skriver:

Hejsa

Jeg er 39+5 idag - og har også menslignende smerter. Det er nok kroppen forarbejde til fødslen...

Jeg håber, som du, at det betyder, at vi snart skal føde...

Pøj pøj når du når dertil

Kh Trine

også pøj pøj til dig . Er dine mens. smerter blevet stærkere jo tættere du er komme på terminen?

Anmeld

18. marts 2010

Tullebobs

Gaia skriver:

også pøj pøj til dig . Er dine mens. smerter blevet stærkere jo tættere du er komme på terminen?

Tak for det.

Jep smerterne er taget til, synes jeg. Og mine plukkeveer føles også anderledes nu, det strammer mere, og jeg kan næsten blive helt forpustet, og må stoppe op, hvis der kommer en, når jeg går rundt.

Kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.