strækmærker/graviditetsmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

RHN

jeg har 7-9-13 ikk fået nogle strækmærker endnu,  men har tilgengæld fået en del blodsprængte ben pga. den forøgede vægt... men det kan jeg leve med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

LinLin

Kan ikke huske hvornår de kom (i graviditeten med DAvid!)- men dem jeg har sidder heldigvis allerneders på maven - et pat stykker i begge sider. Frygter virkeligt at få dem hen over maven denne gang

Anmeld

18. marts 2010

TbCp

Jeg slap heldigvis for strækmærker på maven...
Tilgengæld fik jeg dem på brysterne efter fødslen, da de voksede til Dolly Parton størrelse

Der er intet at se nu

Anmeld

18. marts 2010

Honningblomst

Øv, hvor træls for dig...jeg fik strækmærker fra navlen og ned da jeg var i uge 41..alstå de 16 dage jeg gik over smadrede min mave...hvem har dog fundet på nogle kvinder skal have det skidt...

Anmeld

18. marts 2010

FruEllingsen

fik de første strækmærker på maven da jeg var i uge 25. 2 små lige ved siden af naglen. har heldigvis ikke fået flere endnu.

Tilgængæld har jeg fået mange på brysterne.,... de er sq ikke for kønne længere.

Anmeld

18. marts 2010

lion

ØVØVØVØVØVØVØV!!!

Så viste de første strækmærker sig igår - Jeg føler virkelig bare det var et slag på selvtilliden og min mand er så dejlig at han siger at det intet gør, men jeg ved bare at nu bliver det bare værre og værre og jeg har 60 dage til termin

Hvornår kom jeres strækmærker og hvordan ser det ud idag???

Kram Sabrina 31+2

Jeg fik massere af strækmærker da jeg ventede Cassandra. Men det gjorde mig ikk noget for jeg fik mine første strækmærker som 14 årige da jeg begyndte at få former.

Men her er et billedet af min mave da jeg ventede Cassandra født 3 aug 08 og 2 billeder af da jeg ventede Julius født 27 feb 10. Det ene er fra start i graviditeten det andet 26 dage før termin. De er pæne hvide i dag, men de kan ses

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2010

RumlesMor

Min datter kalder dem for Zebra-striber, fik en del ved min første graviditet - men synes faktisk de blev mere eller mindre usynlige 1-2 mdr. efter fødslen. Tror de kom omkring halvvejs...?

Nu er jeg gravid for 2.gang, og indtil videre er der kun tale om genbrug. Det er de gamle der træder frem, men faktisk ikke lige så tydeligt som sidst?? (Jeg er i dag 37+1)

Det er noget mærkeligt noget - men jeg trøster mig ved at det altså sker for rigtig mange kvinder (det viser tråden her jo også), og min mand har aldrig kommenteret det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.