strækmærker/graviditetsmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.493 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Sabsy

ØVØVØVØVØVØVØV!!!

Så viste de første strækmærker sig igår - Jeg føler virkelig bare det var et slag på selvtilliden og min mand er så dejlig at han siger at det intet gør, men jeg ved bare at nu bliver det bare værre og værre og jeg har 60 dage til termin

Hvornår kom jeres strækmærker og hvordan ser det ud idag???

Kram Sabrina 31+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Halbschön

SabrinaJuulOlsen skriver:

ØVØVØVØVØVØVØV!!!

Så viste de første strækmærker sig igår - Jeg føler virkelig bare det var et slag på selvtilliden og min mand er så dejlig at han siger at det intet gør, men jeg ved bare at nu bliver det bare værre og værre og jeg har 60 dage til termin

Hvornår kom jeres strækmærker og hvordan ser det ud idag???

Kram Sabrina 31+2

Hejsa..

Jeg havde lidt strækmærker i siden inden jeg blev gravid, men da jeg blev gravid og omkring uge 25 tror jeg fyldte det hele maven... Nogle bittesmå... Og idag efter fødsel er de faktisk ikke ret tydelige.. Er ret sikker på, at det hjælper når jeg får trænet og tabt mig

Under fødslen fik jeg tre ret store og tydelige strækmærker, men de sidder heldigvis helt nede  ved trussekanten, så dem ser man ikke så tydeligt

Knus - og når man har født tænker man pyt, jeg fik det dejligste barn ud af det

Anmeld

17. marts 2010

MaleneG

mine strækmærker kom i uge 32, og har mildt sagt smadret min hud  Den kommer aldrig nogensinde til at blive tilnærmelsesvis normal igen at se på.. specielt på maven er det slemt.

Ja undskyld det triste indlæg, men det er jo langt fra sikkert dit bliver så slemt

Anmeld

17. marts 2010

Sisley

Jeg er også mega irriteret over mine - havde lidt i forvejen, som er bleget af med årene, så satser stærkt på, at de nye også bliver hvide med tiden. Min kæreste synes jeg er dejlig uanset hvad, så min bekymring går mere på hvordan jeg fx tager mig ud i bikini...

Anmeld

17. marts 2010

Bare mig..

Uha mine kom tidligt. Lige ud af posen, så er mine baller fyldt til bristepunktet.  Jeg har ALDRIG nogensinde haft een strækmærke på min krop. - Aldrig! Men da jeg var omkring uge 15 skal jeg love dig for ballerne bristede... Jeg har dog ingen overhovedet på maven, og jeg ejer også kun meget få på brysterne nu. Så mine baller er helt væk af strækmærker og mine bryster har en smule..

Jeg ved hvordan du har det, jeg føler mig sgu heller ikke skide lækker med de mærker

Anmeld

17. marts 2010

Bare mig..

Sisley skriver:

Jeg er også mega irriteret over mine - havde lidt i forvejen, som er bleget af med årene, så satser stærkt på, at de nye også bliver hvide med tiden. Min kæreste synes jeg er dejlig uanset hvad, så min bekymring går mere på hvordan jeg fx tager mig ud i bikini...

Uha, ja den med bekinien er heller ikke go.- Den har jeg tænkt på mange gange. Jeg skal heller ikke dække dem på ballerne, for de går jo nærmest lidt ned over hvor lårene starter

Anmeld

17. marts 2010

Assi

Jeg fik strækmærker om navlen - nærmest som stråler på en sol - skørt! Jeg var såååå træt af det. I dag er de næsten ikke til at se..men er spændt på hvordan det ser ud efter endnu en graviditet!

Anmeld

17. marts 2010

prettybutterfly

Ja det noget rigtig lort med strækmærker!! Mine kom da jeg var 37+0!!! Det er over 3 måneder siden jeg fødte og de er meget lyselilla og har trukket sig en del sammen! De er dog rimlig tydelige! Til gengæld syntes jeg det værste er det løse maveskind! Det er altså meget værre! For selvom jeg faktisk har tabt næsten det hele om min mave igen er ret flad så er huden bare SLAP!!! Og bedstemoragtig! Rigtig ærgerligt! Og det er der vist heller ik noget at gøre ved. Øv øv, det må man åbenbart bare ta med!

PS det hindre mig dog ik i at hoppe rundt i bikini!

Anmeld

17. marts 2010

lillemunk

Hmmm jeg har dem nederst på maven fra mine 2 graviditeter ... men er nu ikke ked af dem..... om sommeren når de får sol forsvinder de næsten....
Er dog noget spændt på hvor mange der kommer her med tvillingerne

Anmeld

17. marts 2010

LilleMor10

Jeg har fået 1, men den gemmer sig på brystet, 

- Men Sabrina, som christian siger : Det er pynte striber 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.