Nu gider jeg snart ikke mere (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

Miamaja

jeg tror mange er for haarde ved sig selv. Ja, der er gravide der bare tager det hele som en leg og det er da skont men saadan er det ikke for alle. langt fra og det er ogsaa helt normalt . jeg synes det er flot du er aaben omkring det og nu tildags er der langt flere der er aabne omkring alt det svaerre og hvor er det dejligt!!.

jeg tror paa at for mange fremstaar det at blive gravid og faa baby som den ultimative lykke og ganske nemt og naturligt og det er det ogsaa, men det er indimellem ogsaa svaert og haardt for det tester en som menneske og mor hele tiden. de bliver syge, skal passes og plejes 24 timer i dognet saa det er ikke at leve paa en lyserod sky hele tiden. ta' haand om dig selv forst og fremmest!!. fordi andre kan klare mere end dig betyder ikke du er forkert synes jeg. alle er forskellige. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Anne85

Åh søde dig... Hvor har jeg ondt af dig og hvor kan jeg bare godt følge dig

Men er det ik nærmest sårn at det er fy fy at sige højt at man ik synes det er det mest fantastiske i verden at være gravid (eller måske man bare selv synes det fordi alle andre virker så glade)... Men jeg hører absolut heller ikke til en af dem der er fan af at være gravid... Trætheden, kvalmen, bækkenløsningen.. Men værst af alt for mig er squ nok vægtstigningen (jeg har for år tilbage tabt mig fra 95 til 55 kg så at min vægt løber løbsk og jeg slet ikke kan kontrollere hvad jeg putter i munden er vildt hårdt for mig...)
Men Majken... Jeg kan ikke sige andet end at der er lys for enden af tunnlen og at du har syntes det er røv og nøgler at være gravid har på ingen måde betydning for hvor god en mor du bliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.