Svangerskabssukkersyge :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.875 visninger
27 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

smokin

Så blev det bekræftet i dag at jeg har svangerskabssukkersyge. og at jeg derfor nok ikke får lov at gennemføre mine fag til eksamen til sommer. Jeg er blevet helt mut over det..

Imorgen skal jeg så til samtale på sygehuset og scanning. Scanningen havde jeg længe set frem til, men det er ligesom faldet HELT til jorden nu, glæder mig overhovedet ikke, og tænker bare der ikke er noget galt med baby.Samtalen er blevet booket akut pga sukkersygen hvor jeg skal informeres om hvordan jeg holder den nede og hvad det hele går ud på.

Sikke dog noget møg!

KH
Zette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Corn

Pizzz ozzz, hvis man må skrive sådan

Hvor er det surt.

Men hvorfor kan du ikke gå til eksamen???

Anmeld

17. marts 2010

otlitrom

Øv, hvor surt!

Anmeld

17. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Øv, søde det er da en rigtig træls besked af få

Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvad der hindre dig i at gå til eksamen?

Anmeld

17. marts 2010

smokin

Macaab skriver:

Pizzz ozzz, hvis man må skrive sådan

Hvor er det surt.

Men hvorfor kan du ikke gå til eksamen???

Jeg går i forvejen til ekstrascanninger og lægebesøg fordi jeg har en sygdom i tyktarmen hvor medicinen jeg tager kan påvirke barnets evne til at udvikle sine knogler.

Mine jordemoderbesøg ligger torsdagen midt i timerne og de kan aldrig rykkes. Oveni det skal jeg så til at gå til diætist og kontrol på sygehuset (garanteret også i skoletimerne) og min symfyse brokker sig i underlivet, så jeg har ondt når jeg går.

Jeg er jo næsten klar til at skyde

Så med alt for meget fravær vil jeg ikke kunne sikre mig selv en ok karakter om blot 2 måneder, jeg har allerede rigtig svært ved at følge med i bl.a matematik som jeg har på udvidet.

Anmeld

17. marts 2010

smokin

Mathildesmor skriver:

Øv, søde det er da en rigtig træls besked af få

Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvad der hindre dig i at gå til eksamen?

fraværet - jeg kan selvfølgelig altid gå op, men tror det bliver svært for mig at håndtere hvis jeg dumper. Jeg har en del fravær allerede pga graviditeten, og det ser ikke ud til at det aftager..

Anmeld

17. marts 2010

Corn

Zette skriver:

Jeg går i forvejen til ekstrascanninger og lægebesøg fordi jeg har en sygdom i tyktarmen hvor medicinen jeg tager kan påvirke barnets evne til at udvikle sine knogler.

Mine jordemoderbesøg ligger torsdagen midt i timerne og de kan aldrig rykkes. Oveni det skal jeg så til at gå til diætist og kontrol på sygehuset (garanteret også i skoletimerne) og min symfyse brokker sig i underlivet, så jeg har ondt når jeg går.

Jeg er jo næsten klar til at skyde

Så med alt for meget fravær vil jeg ikke kunne sikre mig selv en ok karakter om blot 2 måneder, jeg har allerede rigtig svært ved at følge med i bl.a matematik som jeg har på udvidet.

Arhiiii hvor er du ramt. Her troede jeg at jeg ville blive skudt som en hund fordi mine hofter skaber sig big time...

Anmeld

17. marts 2010

lululupo

øvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv hvor skidt

Anmeld

17. marts 2010

Halbschön

Zette skriver:

Så blev det bekræftet i dag at jeg har svangerskabssukkersyge. og at jeg derfor nok ikke får lov at gennemføre mine fag til eksamen til sommer. Jeg er blevet helt mut over det..

Imorgen skal jeg så til samtale på sygehuset og scanning. Scanningen havde jeg længe set frem til, men det er ligesom faldet HELT til jorden nu, glæder mig overhovedet ikke, og tænker bare der ikke er noget galt med baby.Samtalen er blevet booket akut pga sukkersygen hvor jeg skal informeres om hvordan jeg holder den nede og hvad det hele går ud på.

Sikke dog noget møg!

KH
Zette

Ååååårh søde.. ! Så æv!

Et stort kram skal du ha!

Men ved du hvad du kan trøste dig med???? (ved godt det ikke hjælper så meget lige nu, men måske senere)

- når man har graviditetsbetinget diabetes, så er det meget ofte at man blir sat igang til terminen, hvis man ikke har født inden..

Knus - og endnu et stort

Anmeld

17. marts 2010

Koen.

ej er da noget rigtig L****!!

du får lige jordens største herfra og er sikker på din lækre bebs har det godt i sin mors hule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.