Uuuuuha Kamilla, jeg forstår dig. Vi har lige haft en frygtelig streng tiger på besøg herhjemme, håber vi har jaget den væk. Men hun var helt opløst i gråd hver aften, og det hjalp ikke engang, at jeg var i samme rum. Hun skulle over til mig, for ikke at græde...men så troede hun, at hun skulle kravle rundt og lege i vores seng...så over i hendes egen seng igen...og så startede det bare forfra.
Jeg gik simpelthen osse til sidst, og sagde til Ove, at nu fik hun altså lov til at græde, hvis ikke han gik ind til hende, men det gjorde han så, og lagde hende ned hver eneste gang hun rejste sig.... Men det har jeg skisme ikke kræfter til i min ryg, så det er godt han kan.
Men puuuha, i de situationer må det altså ikke være nemt at være alenemor...og så til to. Så jeg forstår dig skisme godt, og de tager sikkert heller ikke skade af det. Men F**K hvor er det hårdt, at høre sit barn græde på den måde...så god idé med højt musik... Det er bare så øv... Håber tigeren snart smutter, så I kan få lidt ro på igen!

Anmeld